Overrasket oddset-vinder: ”Hvor meget siger du? Femten tusind? HALVTREDS?!! Det er jo crazy!!”

En østeuropæisk håndværker i Esbjerg fik sig et meget kærkomment – og meget overraskende - tilskud til julegaverne, da han ramte plet med en vild oddset-kupon til over odds 1.000. ”Det er gode penge for mig! Jeg er jo arbejder, ikke millionær!”

En østeuropæisk håndværker, der for tiden arbejder ved Esbjerg, var slet ikke klar over, at han torsdag morgen var taget på arbejde med en guldrandet oddset-kupon i lommen. Det opdagede han først, da Danske Spil ringede til ham…

Manden havde spillet en 50’er på fem kampe onsdag aften, og så havde han ikke fået tjekket resultaterne, da han skulle tidligt på arbejde om torsdagen. Og derfor vidste han ikke, at alle fem kampe var gået hans vej, selv om det ikke ligefrem var de store favoritter, han havde spillet på.

”Jeg vidste ikke, at jeg havde vundet. Jeg skulle jo på arbejde! Men nu ved jeg det,” griner manden højlydt, da han tager telefonen.

”Hvor meget siger du? Femten tusind? HALVTREDS? Det er jo crazy!! Det er min julegave fra oven. Jeg har virkelig brug for de penge til min familie… 50.000 kroner – det er gode penge for mig. Jeg er jo bare arbejder, jeg er ikke millionær! Mange, mange tak!” udbryder manden, før han igen afbryder sig selv med sit smittende og højlydte grin.

Kuponen bestod af fem kampe, og det højeste odds var fra en kamp i kvindernes Champions League, hvor Bayern München hjemme slog Barcelona – til odds 11.

Hvordan i alverden manden var kommet på idéen om at spille på den kamp, kan han ikke engang selv forklare:

”Haha… Nej! Jeg ved INTET om kvindefodbold. Ingenting! Jeg ved da noget om herrefodbold, men ikke om kvinderne. Det er første gang jeg spiller på kvindefodbold. Det er rent begynderheld! Hahahahaha! Nej, nej, det er løgn!!” siger han og griner højlydt, efterhånden som det går op for ham, at han rent faktisk har vundet.

Han ved endnu ikke helt, om han skal tilbringe julen med sin familie her eller i hjemlandet – men han ved, at han nok skal få gode gaver med.

”Jeg har børn, så nu vil jeg købe noget til mine børn og til familien til jul,” siger han.

Kuponen:

Håndbold, kvinder: