Ørnehøj Golfklub i nyt parløb med Sparekassen Kronjylland

Aalborgs nye pengeinstitut har netop indgået en 3-årig sponsoraftale med golfklubben.

Sparekassen Kronjylland er ny sponsor for Ørnehøj Golfklub. I midten ses Sparekassens nye områdedirektør Keld Jakobsen sammen med f.v. golfklubbens formand Svend Tøfting og klubbens sponsorformand Preben Andersen.

− Både Ørnehøj Golfklub og Sparekassen Kronjylland har i vores arbejde med mennesker fokus på relationer, ildsjæle og et fællesskab, hvor alle er velkomne. Det er et værdifællesskab, vi i Sparekassen sætter stor pris på. Derudover betyder det meget for os, at vi indgår et samarbejde med en klub med høje ambitioner og viljen til nytænkning både på og uden for golfbanen. Det er kvaliteter, der i høj grad matcher vores værdier. Aktuelt ved jeg, at klubben er i gang med at revidere sin visionsplan, og resultatet af det glæder vi os naturligvis meget til at følge, fortæller Keld Jakobsen, der ved årsskiftet startede som områdedirektør for Sparekassen Kronjyllands nye område Nord med base i Aalborg. Områdedirektøren fortsætter:

– Samtidig vil vi med sponsoratet gerne slå fast, at nu er Sparekassen Kronjylland for alvor landet i Aalborg. Vi er et pengeinstitut, der involverer os lokalt, og som gerne vil være med til at gøre en forskel, der gavner området og dets borgere. Det synes vi, at vi i høj grad gør ved at støtte op om Ørnehøj Golfklubs fortsatte udvikling, forklarer Keld Jakobsen.

Også golfklubben ser frem til at have fået en ny medspiller i Aalborg:

– Sparekassen Kronjylland er en erfaren sponsorpartner, og vi glæder os til med aftalen at kunne fortsætte vores udvikling til gavn for alle i klubben. Vi har netop haft vores første besøg af Sparekassen, og her var det tydeligt, at vi har med en seriøs samarbejdspartner at gøre, som ikke blot ønsker at lægge en pose penge og sætte et skilt op. Sparekassen engagerer sig aktivt som en del af klubben og har allerede gjort sig nogle gode ideer om, hvordan vi kan udvikle samarbejdet, så det giver bedst mulig værdi for begge parter. Det hilser vi meget velkomment, lyder det fra Svend Tøfting, der er formand i Ørnehøj Golfklub.

Ørnehøj Golfklub i Gistrup syd for Aalborg har cirka 1500 medlemmer. Klubben har i 2019 planer om at starte på en længe ønsket udvidelse af udslagshallen på Driving Range med 10 nye pladser, hvor der samtidig skal etableres et ungdomslokale og nye faciliteter til klubbens træner.

Områdedirektør Keld Jakobsen på telefon 88 72 98 61.

Ørnehøj Golfklub er klar til at byde sin nye sponsor velkommen ved at hejse flaget. F.v.: Klubbens sponsorformand Preben Andersen, Sparekassens nye områdedirektør Keld Jakobsen og golfklubbens formand Svend Tøfting.

Sparekassen Kronjylland køber sig ind i Fintech-selskab5.9.2019 09:10:19 CESTPressemeddelelse

CrediWire var en af de første virksomheder, der flyttede ind i Copenhagen FinTechs kontorfælleskab for tre år siden og har siden været en integreret del af FinTech miljøet i Danmark. Nu bliver Sparekassen Kronjylland og Nordea en del af ejerkredsen. CrediWire fokuserer på at gøre regnskabet hos virksomhederne operationelt og få tallene til at skabe værdi for forretningen. Systemet strukturerer alle virksomhedernes finansielle data i realtid i en kommunikationsplatform, hvor virksomhederne kan dele sine data med banker, revisorer, bestyrelse mv. - Det handler om at gøre bogføringen og regnskabet levende for virksomheden. De skal kunne interagere med deres betroede samarbejdspartnere og modtage løbende sparring i stedet for blot at holde et bogholderi for at indberette moms og betale SKAT, fortæller CEO i CrediWire Nicholas Meilstrup. Med Sparekassen Kronjyllands investering bliver CrediWire fremover også en del af værktøjskassen for både Sparekassens rådgivere og kunder. - Med CrediWire