Marketwired

Orckestra

Orckestra og Microsoft Dynamics har indgået partnerskab for at levere Unified Commerce i skyen for detailhandlere

MONTREAL, QUEBEC--(Marketwired - Jan 19, 2016) - Orckestra meddelte i dag, at det har indgået partnerskab med Microsoft Dynamics til at hjælpe detailhandlere, fødevarebutikker, og mærkevareproducenter med realisere løftet om Unified Commerce i skyen, hvilket samler teknologi-aktiverede detailfunktioner, der vil tjene forbrugerne hvor, hvornår og hvordan de ønsker det. Deltagere på "Retail's Big Show," National Retail Federations flagskib industribegivenhed der afholdes hvert år i New York, vil være i stand til at se nogle af resultaterne af dette samarbejde i Microsoft-standen (#2803) på Expo-gulvet.

"Unified Commerce er det næste skridt videre fra Omni-Channel Commerce, da det ikke kun giver mulighed for flere kanaler, men gør dette på én platform, der forbinder alle kundernes interaktioner i én kundeoplevelse, med et fælles datasæt," sagde Louis Fournier, President og CEO i Orckestra.

Dette teknologiske partnerskab med Dynamics lader Orckestra tilbyde en omfattende, skybaseret løsning, der lader detailhandlere forbinde den digitale oplevelse på tværs af kanaler, herunder i butikken, og tilbyde forbrugerne en personlig og sammenhængende rejse. At bruge Dynamics AX til Retail og Commerce branchens førende kapaciteter i Point of Sale og handelsinfrastruktur og kombinere det med dette med Orckestra Commerce Cloud vil give forhandlere mulighed for at oprette forbundne købsoplevelser, der bringer det bedste frem i deres tilstedeværelse online og offline.

"Orckestras Commerce Cloud tilbyder giver de traditionelle forhandlere de nyeste digitale handelskapaciteter, hvilket hjælper med at skabe lige konkurrencevilkår med forhandlere der kun driver virksomhed online," siger Ashvin Mathew, General Manager, Microsoft Business Solutions. "Platformen er bygget på Azure, hvilket tilbyder kunderne sikkerhed, skalerbarhed og indfødt adgang til det bredere Azure-økosystem, Orchestras tilbud supplerer flot vores egne evner i Unified Commerce-rummet. Vi er begejstrede for at Orckestra slutter sig til os på NRF, for at vise disse funktioner".

Besøgende i Microsoft NRF-standen vil få en chance for at se, hvordan integrationen af disse teknologier, der kører i Azure, giver styrke til detailkonvergens online og i butikken med en kundesag fra Sports Experts, en canadisk-baseret sportsbutik og kunde hos Dynamics AX. Sports Experts implementerede for nylig Orckestra Commerce Cloud til at styre deres fælles handel og bygge videre på den digitale indkøbsoplevelse i butikken.

Om Orckestra

Orckestra blev grundlagt i 2006 og er et software- og serviceselskab og leverandør af Orckestra Commerce Cloud, en samlet handelsløsning til mellemstore og store detailhandlere, fødevarebutikker og mærkevareproducenter. Drevet af unik Commerce Orchestration (TM) teknologi, går Orckestra Commerce Cloud ud over de traditionelle e-handel-løsninger og -platforme ved at tillade mærker at levere strømlinede kundeoplevelser på tværs af fysiske og digitale touch-points, alle fra en enkelt platform, der kører på Microsofts Azure Cloud.

Kontaktpersoner:
Corinne Sharp