Oplev Christine and the Queens lørdag 16. september 2023 i Store VEGA i forbindelse med Christine and the Queens Presents PARANOÏA, ANGELS, TRUE LOVE tour.

Héloïse Adélaïde Letissier, bedre kendt som Christine and the Queens, er en fransk sanger, sangskriver, koreograf og producer, som sætter spørgsmålstegn ved køn, seksualitet og identitet med sin passionerede elektroniske popmusik. Han drager inspiration fra kunstnere som David Bowie, Laurie Anderson og Michael Jackson.

På Christine and the Queens debutalbum, ’’Chaleur Humaine’’ fra 2014, reflekterer han over sine turbulente teenageår. Singlerne "St. Claude" og "Tilted" har været med til at positionere ham som et helt unikt talent. På albummet ’’Chris’’ fra 2018, fokuserede han på en afvisning af kønsstereotyper i kombination med 80'ernes R&B-lyd. ''Redcar les adorables étoiles (prologue)'', som er artistens tredje album fra 2022, dykker ned i emner som identitet og får lytteren til at tænke, føle og ikke mindst bevæge sig.

Den 9. juni udgiver Christine and the Queens sit fjerde album PARANOÏA, ANGELS, TRUE LOVE. Pladens første single, To be honest, er et synth-drevet første indblik i hvad der må siges at være Christine and the Queens’ mest gennemførte album til dato. Singlen er tilgængelig via stream og download nu. I forbindelse med udgivelsen af albummet, tager Christine and the Queens på tour, hvor han kan opleves 16. september i Store VEGA.

Billetsalget starter fredag 31. marts kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

Live Nation presale for nyhedsbrevsmodtagere og via livenation.dk starter torsdag 30. marts kl. 10:00 (23 timer)

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder med koncerter, comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL, JAILBREAK, HeartlandO Days og Comedy Stop Copenhagen er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.