Opel skyder året i gang med nytårskur 4. og 5. januar

Helt ny Opel Corsa – lækkert design og innovativt udstyr

Corsa er det længst fungerende modelnavn i Opels historie og modelbetegnelsen har siden introduktionen i 1982 prydet mere end 13,6 millioner biler på verdensplan. Nu er den helt nye Corsa landet i Danmark med lækkert design, dynamiske køreegenskaber og teknologi ikke tidligere set i klassen. Det skal fejres!

Derfor tilbydes Corsa Enjoy 1.2 benzin med 75 hk inklusiv bl.a. active safety brake, aircondition, læderrat med varme, 7” tommer touch skærm, sædevarme, smartphone integration, 16” fælge og meget mere til introduktionspris på kun 139.990.

Er man mere til en bil fyldt til randen med det nyeste udstyr, er valget gjort nemt og attraktivt. Opel tilbyder nemlig i hele januar, at opgradere Edition+ til højeste udstyrsniveau Elegance udenmerpris til en værdi af 41.000 kr. Dvs. at man bl.a. får klimaanlæg, fuld LED-forlygter, P-sensor for/bag, bakkamera, tågelygter, chromestyling og meget mere uden beregning.

Opel tilbyder finansiering af Corsa med en fast lav månedlig ydelse. En Corsa Enjoy 1.2 kan således finansieres med en udbetaling på 27.998 kr., en fast rente på 1,95% og med en løbetid på 108 måneder til kun 1.284 kr. om måneden.

Ny Astra er opdateret med nye økonomiske motorer og frisk design

Astra er blevet opfrisket både designmæssigt og med nye økonomiske motorer, der gør bilen til et endnu mere attraktivt valg for familier og andre, der vil have plads til 5 personer og baggage.

Til nytårskuren tilbydes den nye Astra Enjoy 1.2 Turbo benzin med 110 hk til under 200.000 kr. Her får du klimaanlæg, baksensor, fartpilot, 7” touchskærm, smartphone integration, LED-kørelys, læderrat med varme samt sædevarme til en pris på 199.990 kr.

På Astra Edition+ med 2-zonet klimaanlæg, p-sensor for/bag, Apple CarPlay, tonede ruder, tågelygter, 16” fælge, læderrat med varme, stylepack, anti-blænd bakspejl og automatisk viskere tilbyder Opel at opgradere til højeste udstyrsniveau Elegance uden merpris. Altså gratis udstyr til en værdi af 47.000 kr. Med opgraderingen får man, ud over Edition+ udstyr, Active safety brake, AGR-sportsforsæder, Full LED-forlygter, bakkamera samt meget mere.

Har man brug for flere trækkræfter eller kører mange kilometer, tilbydes det helt ekstraordinært at opgradere til dieselmotor uden merpris. Og selvfølgelig har man altid mulighed for at opgradere til stationcar for 15.000 kr.

Opel SUV’ere og flagskib til stærke priser

Opels andre modeller fejrer også nytår. Fx kan du ved køb af 1.2T benzin og 1.5 diesel Grandland X SUV Elegance med Panoramaglastag, bakkamera, P-sensor, 17” alufælge, 2-zonet klimaanlæg, aktiv vejbaneassistent, bagsæde med varme, tågelygter til 309.990 vælge mellem enten automatgear eller en opgradering til højeste udstyrsniveau, Exclusive, uden at betale ekstra. Exclusive udstyrsniveauet indeholder bl.a. full LED-forlygter, adaptive forlygter, AGR-sportsforsæder, navigation, el-bagklap, nøglefri betjening samt 18” alufælge til en samlet værdi af hele 54.000 kr.

På Grandland X kan du også, opgradere til diesel uden at betale ekstra.

Opel-forhandlerne glæder sig til at fejre det nye år med nye og eksisterende kunder, hvor der også vil være attraktive privatleasing tilbud samt endnu flere skarpe nytårspriser på bl.a. Crossland X og Insignia.

Jesper Hermann
jeh@kwbruun.dk

Innovation til alle – Den nye Opel Insignia er landet6.12.2019 06:00:00 CETPressemeddelelse