OK opsætter ekstra standere i Høje Taastrup

Pres på de nuværende standere har fået energiselskabet OK til at udvide med flere standere på sin Truck Diesel-station ved Høje Taastrup Transportcenter. På den måde kan kunderne hurtigere få tanket og komme videre ved det trafikale knudepunkt
I Høje Taastrup er der udvidet med ekstra stander til diesel og til AdBlue

”Vi er meget tilfredse med placeringen ved Høje Taastrup Transportcenter, da den ligger godt placeret for den tunge trafik, og hvor det er nemt at komme til og fra,” siger Henrik Guldmann, kædechef hos OK.

”Gennem de seneste år, har vi mærket et øget pres på kapaciteten på stationen. Derfor har vi nu opsat både en ekstra dieselstander og en ekstra AdBlue stander. På den måde vil kunderne forhåbentlig opleve at komme hurtigere igennem,” siger han og tilføjer, at OK også tilbyder kunderne at tanke OK BioGas på stationen.

De skærpede EU-miljøkrav til udstødningsgasser, der også kaldes NOx-partikler, har medført, at efterspørgslen på additivet AdBlue har været stigende de seneste år. Derfor var det nødvendigt også at udvide med en ekstra stander med det produkt.

I Høje Taastrup er der udvidet med ekstra stander til diesel og til AdBlue
Mere kapacitet skal gerne løse presset på OK's station i Høje taastrup
Der kan tankes OK Biogas på stationen i Høje Taastrup

Fakta om OK a.m.b.a

• OK-kæden omfatter mere end 660 tankstationer,75 Truck Diesel-stationer samt tre OK BioGas stationer, hvor vognmænd kan tanke døgnet rundt, fordelt over hele landet. På langt de fleste stationer kan man tanke AdBlue.
  • OK har markedets mest sikre Truck Diesel-kort med indbygget chip, der er umulig at kopiere.
  • OK repræsenterer den verdensomspændende smøreolieproducent Mobil på det danske marked.
  • OK a.m.b.a er landsdækkende leverandør af transportdiesel, benzin, smøremidler, naturgas og elektricitet til både erhverv og private. Desuden leverer OK rådgivning, projektering og installation af varmepumpeløsninger i alle størrelser.