OK er med på Spånligaen

Når Spånligaen løber af stablen den 6. – 8. september hos DAMRC er energiselskabet OK naturligvis også med og byder gæsterne velkommen på sin stand
OK er også med på Spånligaen og præsenterer sine løsninger. Anders Elbrønd, i midten, er med alle dagene.

På OK’s stand kan gæsterne blive klogere på kølesmøremidler, og hvad OK tilbyder.

”Service og rådgivning er en vigtig del af vores forretning i forhold til kølesmøremidlerne. Det er vigtigt at fortælle gæster og potentielle kunder omkring den del, da der er så mange parametre, der spiller ind omkring en maskine og kølesmøremidlet,” siger Anders Elbrønd, distriktschef i OK’s smøremiddelafdeling.

Sammen med Henrik Fabricius repræsenterer han OK under Spånligaen.

Den ekstra service er vigtig
Kølesmøremidlet, som OK er dansk leverandør af, kommer fra tyske Rhenus Lub.

De services, OK kan tilbyde i forbindelse med kølesmøremidlet, er rengøring, skift af kølesmøremidler i produktionen samt vedligehold – alt sammen noget, som er en del af dialogen omkring, hvordan kunderne kan udnytte kølesmøremidlerne bedre og optimere i produktionen.

”Udnytter kunden produktet optimalt, oplever vi ofte, at kunderne har færre omkostninger ved, da man kan reducere forbruget. I nogle tilfælde op til 20-30 procent,” siger Anders Elbrønd.

Vi vil gerne hjælpe vores kunder med at finde besparelser ved at skifte til et produkt fra Rhenus - kombineret med vores viden og erfaring på området,” siger Anders Elbrønd og fortsætter: ”En del af besparelserne er også, at emnerne er renere, og der er mindre slid på værktøjet.”

”Vi glæder os til at møde gæsterne ved Spånligaen og uddybe dette ved en god dialog,” siger han til slut.

Anders Elbrønd
Anders Elbrønd
Henrik Fabricius repræsenterer sammen med Anders Elbrønd OK under Spånligaen

• OK omfatter mere end 670 tankstationer, mere end 200 vaskehaller samt 80 Truck Diesel stationer, og OK er således Danmarks største tankstationskæde.
  • OK er landsdækkende leverandør af benzin, diesel, e-mobilitet, transportdiesel, fyringsolie, smøremidler, naturgas og elektricitet til både erhverv og private. Desuden leverer OK rådgivning, projektering og installation af varmepumpeløsninger i alle størrelser.