Oddssætter og ekspert på X-Factor: Hun er favorit for første gang

Vi er nået til den store finale i den berømte sangkonkurrence på TV2. For første gang i X-Factor 2021 spår Danske Spil, at Solveig kan løbe med sejren.

Som en kæmpe overraskelse måtte Lucca i sidste uge forlade X-Factor sammen med Dan,  Det kom også bag på oddssætter og ekspert på X-Factor, Mathias Reimer Larsen, der gennem hele konkurrencen har haft Lucca som favorit til at vinde.

-Det er klart, at når vi skal sætte odds, så er det i overvejende grad ud fra vokal og performance. Og der var Lucca klart den stærkeste. Men man skal ikke undervurdere deltagernes popularitet hjemme i stuerne. Og noget kunne tyde på, at Lucca ikke havde sunget sig helt ind i danskernes hjerter, lyder det.

Det har Solveig til gengæld. Og for første gang siden X-Factor 2021s begyndelse ligger den 15- årige sangerinde som svag favorit til at vinde med odds 2.10 – skarpt forfulgt af Nicoline Steen Kristensen med odds 2.25.

-Vi har fra starten af sæsonen været sikre på, at en fra den unge kategori ville vinde. Så det er vi ret sikre på holder stik. Vi kan se, at Solveig er meget populær hos vores spillere, og det plejer også at være en god indikator for, hvor spillet er på vej hen, siger han og fortsætter:

-Simon og Marcus har dog Blachman som coach, og med ham kan alt jo ske, da han er utrolig stærk og har hevet mange sejre hjem i de seneste år. Men de skal godt nok skrue op for charmen, som de helt sikkert har meget af, men også op for deres sangegenskaber hvis de skal vinde, lyder det fra Mathias Reimer Larsen.

Der er odds 5.00 på Simon og Marcus som vindere af X-Factor 2021.

What do you want to do ?
New mailCopy

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!