Oddset-spiller scorer 66.000 for en tyver efter vild EM-aften

Mandag klokken seks minutter i seks fik en Oddset-spiller en pludselig indskydelse.

En heldig og meget forudseende dansker må have haft en vild mandag aften foran fjernsynet.

Her var vedkommende nemlig ikke kun vidne til to særdeles underholdende EM-kampe mellem Spanien og Kroatien samt Frankrig-Schweiz.

Personen tjente – med de udlignende scoringer – også en mindre formue.

Hvorfor?

Jo, klokken 17.54 fik vedkommende den idé, at begge mandagens EM-ottendedelsfinaler ville ende 3-3 i ordinær spilletid. Personen handlede på indskydelsen, gik i Føtex i Glostrup og oddsede 20 kroner på en kombination af de to målrige resultater.

Da schweizernes Mario Gavranovic i kampens overtid sparkede bolden ind bag Frankrigs målmand, Hugo Lloris, udløste det 66.000 kroner til den dygtige spiller, for det betød, at begge mandagens kampe blev 3-3, inden de skulle ud i omkamp.

En Oddset-spiller fra Ringe på Fyn må også have haft en rimelig vild aften, for vedkommende lavede et næsten identisk væddemål. Eneste forskel var indsatsen. Den var i sidste tilfælde på en femmer, hvilket indbragte 15.125 kroner.

Hvis du tror på, at aftenens ottendedelsfinaler mellem England-Tyskland og Sverige-Ukraine begge ender 3-3 ligesom mandagens EM-kampe, og du kombinerer de to resultater i et væddemål, får du odds 2.250.

Det vil indbringe dig 11.250 kroner for hver femmer, du satser.

Kontakt:
Michael Ørtz Christiansen, presserådgiver i Danske Spil, tlf: 61334230

Heldig spiller hiver over 2 millioner kroner hjem i Keno19.7.2021 10:11:36 CEST | Pressemeddelelse

Med en indsats på 90 kroner formåede en heldig spiller fra Valby onsdag d. 15 juni at forvandle indsatsen til over lidt to millioner kroner gennem talspilet Keno – 2.2 millioner kroner for at være præcis. Keno er det spil hos Danske Spil med den største millionchance. Det går i alt sin enkelthed ud på, at man køber fem rækker med ni tal, hvor hver række koster 5 kroner, og hvis én af talrækkerne er blandt de 20 udtrukne vindertal, udløser det en million skattefri kroner. Og der var altså gevinst på to af talrækkerne, og dermed kan den heldige københavner se frem til at få sat over to millioner kroner ind på bankkontoen. Keno er et af de ældste spil hos Danske Spil. Der trækkes nye tal hver dag i, så hvis du føler dig heldig, kan du spille med gennem Lotto appen og på danskespil.dk. Du kan også spille Keno hos en af vores 4400 forhandlere. Danske Spil ønsker den nye millionær stort tillykke!