Oddset ny partner i AGF

Danske Spil er tilbage som sponsor i AGF, hvor Oddset nu bliver ny partner for både herre- og kvindeholdet.

Det er en tradition blandt mange fodboldfans på vej til kamp. Diskussionen om resultatet og kampens udvikling bliver ofte konverteret til et kontant spil på kampens vinder eller måske den første målscorer. I et stykke tid har den mulighed dog været fraværende i Ceres Park.

Men nu vender Danske Spil tilbage som partner i AGF og med dem også sportsspils-brandet Oddset, der på forskellig vis fremover vil være synligt og tilgængeligt ved AGF’s hjemmekampe.

Danske Spil og AGF har således indgået et nyt partnerskab, som betyder, at Oddset i de kommende tre sæsoner bliver såkaldt Guldpartner for både AGF’s 3F Superligahold og for AGF Kvindefodbold i Gjensidige Kvindeligaen. Tidligere har Danske Spil været AGF’s officielle spillepartner, og hos Danske Spil er man glade for at være tilbage i AGF - også altså nu også på kvindesiden.

- AGF er en stor klub med stolte traditioner, og vi er glade for, at vi de kommende sæsoner bliver officiel spillepartner i klubben. AGF har i år kronet en flot sæson med en tredjeplads i 3F Superligaen og har nu også et hold i Gjensidige Kvindeligaen under sine vinger, og det giver rigtig godt mening for os fremover at blive synlige begge steder, siger Niels Erik Folmann, der er administrerende direktør i Danske Licens Spil, som især vil bruge partnerskabet med AGF til at synliggøre Oddset omkring AGF’s hjemmekampe.

Første gang bliver i morgen - lørdag den 15. august - hvor AGF Kvindefodbold spiller hjemmekamp mod de forsvarende danske mestre fra Fortuna Hjørring.

- AGF har en kolossal opbakning i og omkring Aarhus, og det mærker man også på Ceres Park, hvor fansene er med til at skabe stemning og give kampene ekstra liv. Den stemning vil vi gerne bidrage til, og derfor ligger det også i aftalen, at Oddset på forskellig vis skal skabe aktiviteter for fansene, som forhåbentlig snart igen kan vende talstærkt tilbage,  tilføjer Niels Erik Folmann.

Hos AGF er man glad for kunne byde Danske Spil tilbage efter en længere pause.

- Tips og fodbold hører sammen, og det er en naturlig del af oplevelsen ved fodboldkampe. Danske Spil er ejet af os alle sammen via den danske stat og landets to største idrætsorganisationer, og de udlodder hvert år mange millioner til dansk idræt. Så de har en ambition om at være hele Danmarks bookmaker på en måde, hvor underholdning og ansvarlighed går hånd i hånd. Derfor giver et partnerskab med dem rigtig god mening for os, og vi glæder os også over, at Danske Spil har ønsket at favne både vores 3F Superliga-hold og AGF Kvindefodbold, siger Jacob Nielsen, direktør i AGF.

Partnerskabsaftalen med AGF kommer i forlængelse af Danske Spils aftaler med Brøndby IF's bedste herre- og kvindehold og FC Midtjylland, som blev indgået tidligere i år. Oddset sponserer også AaB og OB.