Oddset bliver ny sponsor for Randers FC

Danske Spils sportsbrand Oddset bliver ny sponsor for Randers FC’s Superligahold.

Når Randers FC på søndag - den 20. september - løber ind på Cepheus Park for at spille sæsonens første hjemmekamp mod AGF, vil Oddset være synligt på stadion.

Danske Spil har nemlig indgået en sponsoraftale med Randers FC’s hold i 3F Superligaen, der betyder, at Oddset frem til sommeren 2023 er sponsor for de lyseblå.

I Randers FC ser man frem til samarbejdet:

”Vi er utroligt glade for at have Oddset tilbage i folden som samarbejdspartner og ser frem til at genoptage den tætte relation og det gode samarbejde. Et samarbejde, som kommer både Oddset, Randers FC og klubbens fans til gode”, siger Morten Hørby Andersen, salgschef i Randers FC.

Også Danske Spil er glad for aftalen:

”I Danske Spil har vi en ambition om at komme tættere på de mange fans i Superligaen, der ligesom os elsker sporten og spændingen ved fodbolden. Derfor er vi glade for, at Oddset de kommende sæsoner vil være til stede på Randers FC’s hjemmebane, hvor fansene vil møde Danmarks bedste sportsspil”, siger Niels Erik Folmann, direktør i Danske Licens Spil, der bl.a. udbyder Oddset og Tips.

Foruden Randers FC er Oddset sponsor for fire andre Superligahold; nemlig AGF, Brøndby IF, FC Midtjylland og OB.

Danske Spil: FCM ender sidst i Gruppe D21.10.2020 09:48:09 CESTPressemeddelelse

FC Midtjylland starter onsdag aften klubbens første Champions League-eventyr nogensinde. Ulvene lægger ud hjemme mod italienske Atalanta i turneringens Gruppe D, som foruden de to hold tæller Ajax og Liverpool. FCM var i fjerde seedningslag i lodtrækningen, og Danske Spil vurderer, at det danske mandskab får svært ved at bryde den seedning og slutte højere end sidstepladsen. - Selvom det her FC Midtjylland hold ligner et hold, der er klar til europæisk fodbold på højeste hylde, så er det bare modstand af ypperste kaliber, de er oppe mod her. Vi tror, de ender sidst i gruppen, siger Peter Emmike, oddsansvarlig hos Danske Spil. I onsdagens hjemmekamp mod Atalanta er italienerne store favoritter. Oddset på udesejr er 1,55, mens oddset på hjemmesejr er 5,70. - Atalanta er en stor mundfuld. Det er et af Europas bedste angrebshold. De har allerede scoret 14 gange i de første fire kampe i Serie A i denne sæson, og i sidste sæson scorede de hele 98 gange i ligaen, endte treer og kom også i kva