Ocean Grove bringer deres genrefusionerende musik til DK når de giver koncert i Pumpehuset.

OCEAN GROVE

27. OKTOBER 2022

PUMPEHUSET

De australske ”oddballs” Ocean Grove laver en sammensmeltning af rock, metal, grunge, hip-hop og brit-pop. Det er blevet til en banebrydende lyd der beskrives som Oddworld Music™️. Den eklektiske trio udgav deres andet album ’Flip Phone Fantasy’ i 2020 til bred anmelderros og en 8. plads på den australske album chart. Udover global hæder fra diverse medier, såsom Kerrang!, for deres lovløse kreativitet og overlegne attitude, har albummet opnået næsten 20 millioner streams.

Ocean Grove udgav tidligere på året singlerne ’Cali Sun’ og ’Silver Lining Lining’ som var en ledte hen til udgivelsen af deres tredje fuldlængde album ’Up In The Air Forever’. Albummet fik en anmeldelse på 4/5 i Kerrang!: ”It’s the best showcase of Ocean Grove’s quirks to date, and they’ve got all the right to be bullish about it when playing it feels so, so good.” Oplev Ocean Grove i Pumpehuset.

Billetsalget starter 29. juli kl. 10.00 via livenation.dk og ticketmaster.dk

To view this video from www.youtube.com, please give your consent at the top of this page.

Live Nation er verdens førende producent og formidler af live entertainment-oplevelser. På verdensplan bliver det til + 40.000 årlige koncerter, +100 festivaler og mere end 500 millioner solgte billetter. Live Nation Denmark er Danmarks førende koncertbureau med 70 engagerede medarbejdere der holder til på Frederiksberg Allé i København. Vi arrangerer alt fra mindre klubshows til stadionshows, vi arbejder primært med koncerter, men beskæftiger os også med comedyshows og musicals. Festivalerne COPENHELL og Heartland er ligeledes en del af Live Nation Danmark. I huset finder du også vores to danske Agenturer PDH Music og Luger Denmark, som arbejder med nogle af landets største artister. Vi ønsker at tilbyde vores gæster det bedste; både før, under og efter arrangementet med musik- og begivenhedsrige oplevelser man husker for livet.

JAILBREAK ER KLAR MED FULDT PROGRAM I FÆNGSLET I HORSENS DEN 13. AUGUST9.8.2022 10:00:00 CEST | Pressemeddelelse

JAILBREAK er et nyt stort musikevent i Fængslet i Horsens i Jylland, som lørdag den 13. august åbner dørene for heavyrock-fans i alle aldre. Her kan publikum opleve energisk rock’n’roll og hård tråd fra intet mindre end seks internationale og tre danske bands på en spændende og stemningsfuld koncertdag: SABATON, ACCEPT, HAMMERFALL, PHIL CAMPBELL AND THE BASTARD SONS, JESPER BINZER & BAND, STEVE’N’SEAGULLS, KING BUFFALO, ELECTRIC GUITARS og SKULLCLUB.

Dream pop-kvinteten Rolo Tomassi kommer til Pumpehuset.26.7.2022 11:00:00 CEST | Pressemeddelelse

ROLO TOMASSI 5. FEBRUAR 2023 PUMPEHUSET Dream pop-kvinteten Rolo Tomassi kommer til Pumpehuset. At beskrive præcist hvad Rolo Tomassi gør, og hvordan de gør det, har altid været utroligt svært. Atmosfæren skabes gennem brutale og nådesløse guitarer, med slibende vokaler i krig med alt omkring dem, uden at tage fanger og uden at bøje sig for nogen. Alligevel skabes atmosfæren også gennem en konstant følelse af ro, refleksion og intimitet, der nærmest skyller ind over lytteren som velkomne bølger gennem sparsomt, nøgent klaver, ægte hjemsøgende melodier og melankolske musikalske refleksioner. Det er forbløffende, og anderledes end noget andet, du kommer til at høre. Rolo Tomassi har brugt de sidste 17 år på at føre an og skabe deres egen stil. På deres seneste album, ’Where Myth Becomes Memory’, fører de an med en uhørt selvsikkerhed og determination. Kvintetten har aldrig taget den nemme vej og bygger konstant videre på deres tidligere udgivelser. Denne langsomme men stabile karrierevej