Nytårstalen: Odds 3,50 på at Dronningen nævner Aarhus

Vanen tro kan der spilles på hvilke ord Dronningen nævner i sin nytårstale. Er man aarhusiansk lokalpatriot kan man hos spilleselskabet NordicBet finde spilmulighederne ”Aarhus”, ”Thomas Helmig” og ”De Hviie”.

H.K.H. Dronning Margrethe har i kraft af sine utallige besøg på sit ferieresidens Marselisborg Slot et nært forhold til Aarhus. Det beviste Dronningen allerede under sidste års nytårstale, hvor byen modtog en kærlighedserklæring for åben skærm. Og skal man tro spilleselskabet NordicBet, kaster majestæten nok engang opmærksomheden på Smilets By.

Bookmakerens spiludvalg byder nemlig på alt fra, at Dronningen nævner byens hold ”De Hviie” til det mere oplagte ”Aarhus”. Førstnævnte kan spilles til odds 150, mens sidstnævnte står i odds 3,50. Kaster Dronningen kærligheden på kongen af Aarhus og nævner ”Thomas Helmig”, forrentes indskuddet 50 gange igen.

”Man skal nok være mere end inkarneret GF’er for at tro, at Dronningen har set lyset i De Hviie. Men hvem ved, om Hendes Kongelige Højhed har gæstet Ceres Parks VIP-loge i løbet af efterårssæsonen. Mere realistisk er det dog, at ”Aarhus” nævnes. Som protektor både for Aarhus som europæisk kulturhovedstad og for Aarhus Festuge vil det være nærliggende, at byen igen sættes på nytårsagendaen”, siger Thomas Holm, pressechef hos NordicBet.

Traditionen tro holder Dronningen sin nytårstale kl. 18.00 på årets sidste dag.

Nævner Dronning Margrethe ordet/vendingen i sin nytårstale?
Aarhus                                3,50
Marselisborg                       8,00
Thomas Helmig                 50,00
David Nielsen                   100,00