Nyt website giver store besparelser

HAAYS i Aalborg har udviklet søgemaskine til bl.a. telefoni, A-kasser, forsikringer og bredbånd

Der er mange penge at spare på telefoni og bredbånd, hvis man kun betaler for det, man har brug for. Det var tankerne bag et udviklingsarbejde, iværksætter Saad El-Soussi tog fat på for to år siden. Han ville lave en hjemmeside, der præcist kunne afsøge markedet for tilbud på netop den ydelse, der kunne dække den enkeltes behov.

Resultatet blev hjemmesiden www.haays.dk.

- Jeg blev inspireret af venners og families megen snak om det irriterende ved at betale for noget, der ikke var brug for, og hvor svært det var at overskue markedet, siger Saad El-Soussi, som ejer og driver rengøringsfirmaet TipTop Rengøring i Skalborg og har flere it-udviklingsprojekter bag sig.

Jeg manglede en meget enklere mulighed for at indhente tilbud fra forskellige udbyderne, siger han. Derfor etablerede jeg firmaet HAAYS og gik i samarbejde med udviklere og idefolk for at realisere mine ideer. Efter to års arbejde bliver sitet nu åbnet, og ingen behøver mere at bruge timer foran skærmen for selv at afsøge markedet og sammenligne priser.

Fra begyndelsen dækker www.haays.dk tv, telefoni, bredbånd, forsikringer og fagforeninger/a-kasser. Brugeren kan på én gang afsøge alle ydelser. Det kan ingen andre websites, så www.haays.dk er den hurtigste vej til besparelser på ydelser, rigtig mange danskere benytter sig af. HAAYS har indgået aftaler med en række samarbejdspartnere inden for hvert område.

Med få afkrydsninger kan brugeren beskrive sine behov. Sitet filtrerer behovene og sender besked til de samarbejdspartnere, der kan opfylde behovene. Derefter bliver brugere kontaktet af en leverandør inden for hvert område.

Det er enkelt og hurtigt, både for forbrugeren og leverandøren. Det sparer forbrugerne for en masse penge, og virksomhederne kommer i kontakt med kunder, der har et reelt behov, som skal dækkes, siger Saad El-Soussi.

www.haays.dk går online 1. juni.

Kontakt:

Saad El-Soussi, ejer og grundlægger