Nyt webinar: Kom i gang med online betaling.

Tidligere i dag blev vores tredje webinar i København afholdt og denne gang snakkede vi mere overordnet om online betaling. Hvis du vil vide mere om, hvordan du kommer i gang med at modtage betaling online, hvad det vil sige at få en indløsningsaftale og hvad man kan bruge en partner til, så er dette webinar en rigtig god start. Morten og Mikael fra vores Salgsafdeling guider dig gennem hele processen og giver dig tips til, hvordan du nemmest og hurtigst kommer i gang med din webshop.

Vi er meget glade for den store opbakning og beklager at vi mødte lidt tekniske problemer i slutningen af webinaret, men det er jo charmen ved at sende live.

Q&A

Hvis man skal sælge varer i dk og sverige - vil nets som indløser kunne håndtere dette, da det også er sverige?
- Ja, der kan man sagtens bruge nets/teller da de også udbyder visa, mastercard, visa electron, amex, jcb og maestro.

Hvad med mine kunder som har udenlandske kort og ikke dankort?
- Så skal man blot lave en indløsningsaftale vdr. Visa, Mastercard, visa electron, amex, jcb og maestro

I sidste vindue af MobilePay, bekræftelsen - kan man da redirecte til sit websites egen ordrebekræftetlse?
- Det kan man, det er noget man selv styrer via sin accepturl - se alle vores parametre på techsitet: (http://tech.dibspayment.com/D2/Hosted/Input_parameters/Standard )

Samarbejder I ikke med Euroline som indløser?
- Jo, dem kan man også bruge som indløser ved os.