Nyt showroom i København samler verdens mest efterspurgte designer lamper under ét tag

Med et stærkt budskab om at ”samle alt det bedste under ét tag”, tilbyder AndLights nye showroom, at folk kan opleve kendte designer lamper samlet ét sted i København. Det nye high-end showroom åbner dørene d. 21. februar 2020.

Din nye forhandler af high-end belysning i København

Missionen med det nye showroom er at skabe et unikt og samlet sted for folk der vil inspireres og er på udkig efter nye designer lamper til hjemmet. Lanceringen markerer et skifte fra udelukkende at tilbyde et online univers af designer lamper, til nu at ville bygge en bro mellem online og offline køb; et skifte som AndLight godt tør at stå i spidsen for, forklarer Mads Saabye Jørgensen, adm. direktør:

Vi har forenet alle Københavns bedste showrooms og laver ikke blot en ny lampebutik. Vi sammensætter lys på en inspirerende måde, hvor hver enkelt lampe får lov til at tale sit eget sprog. Derfor kan du heller ikke se alle lamper her men du kan rent faktisk ”se” den enkelte lampe.”

Han fortsætter ved at fortælle, at det ikke blot er endnu en ny lampebutik, men at rummet i sig selv skaber et indblik i designer lampernes historie og muligheder:

”Vi føler det er vigtigt at kunne tilbyde vores kunder en komplet oplevelse, der breder sig på tværs af vores online platform og vores fysiske showroom. Folk skal have muligheden for at mærke og se en eksklusiv lampe. Vi har derfor valgt at skabe en lysoplevelse med den enkelte lampe i fokus.”

Kom og oplev et univers af designer lamper og få inspiration til hjemmet når AndLight holder åbningsfest d. 21/2 fra kl. 14.00-20.00. På åbningsdagen kan du også vinde flere designerlamper, opleve unik live-maling af danske kunstnere på udvalgte lamper, og nyde godt af de mange åbningstilbud, samt forfriskninger. Der vil være specialproducerede danske cocktails og italienske lækkerier fra den eksklusive italienske delikatesseforretning SuperMarco.

Efter åbningsfesten vil showroomet fremover være åbent mandag til torsdag fra kl. 10-17 og fredag 10-16. AndLight blev grundlagt tilbage i 2007 og har udviklet sig til at være en af de førende aktører i Europa inden for salg af designer lamper. AndLight sælger high-end belysning i Danmark samt mere end 10 markeder ude i Europa.

Natasja Luffe
Mobil: 22598583