Nyt online købskoncept findes nu i alle Biltema-varehuse

For en måned siden lancerede detailgiganten Biltema konceptet Køb og Hent, hvor kunder kan købe varer online, som efterfølgende kan afhentes i det lokale varehus. Nu udbredes det til alle danske varehuse.

Det nye Køb og Hent-koncept bliver nu udrullet i alle Biltemas danske varehuse. Foto: PR

Med 12 danske varehuse og endnu flere på vej er Biltema godt på vej med de fysiske ekspansioner. Men også digitalt vil detailgiganten opruste sin tilstedeværelse og lancerer derfor nu et nyt online købskoncept i alle varehusene i Danmark.

Konceptet Køb og Hent, hvor kunder kan købe varer på Biltemas hjemmeside, som efterfølgende gøres klar til afhentning i det lokale varehus inden for to timer, blev oprindeligt kun lanceret i varehuset i Esbjerg for en måneds tid siden som en test. Alle tests er forløbet tilfredsstillende, og derfor har Biltema rullet konceptet ud i alle varehusene fra dags dato.

– Konceptet er blevet taget rigtig godt i mod i Esbjerg, så derfor glæder vi os til at introducere det i de andre 11 varehuse i Danmark, fortæller Jacob Borring Møller, der er direktør i Biltema Danmark.

Når man køber og betaler varer på Biltema.dk, er varerne pakket og klar til afhentning inden for to timer, - dog med undtagelse af elcykler og andre udvalgte produkter, der skal finindstilles, og derfor kan tage længere tid.

Biltemaer en af Nordens største kæder af detailforretninger. Biltemas sortiment udvikles hele tiden, og i dag findes mere end 19.000 produkter inden for kategorierne bil og motorcykel, båd, fritid, hjem, kontor og teknik, byggeri, bilpleje og værktøj. Læs mere på biltema.dk