Nyt navn i bestyrelsen for DI Roskilde/Køge Bugt

Medlemmerne af DI Roskilde/Køge Bugt har valgt COO & Partner Hanne Zinck Jørgensen fra Novio Packaging A/S til bestyrelsen. Valget fandt sted på foreningens generalforsamling, der blev afholdt på videomøde mandag den 25. maj 2020.

Hanne Zinck Jørgensen erstatter direktør Niels Hermansen fra Dnp Denmark A/S, der har valgt at træde ud af bestyrelsen efter mange års tro tjeneste. Regionalforeningen dækker kommunerne i Greve, Solrød, Køge, Roskilde og Lejre.

Formandskabet består af formand Carsten K. Jensen, adm. direktør i CKJ Steel A/S og Supply Chain Direktør Keld G. Nielsen fra Stryhns A/S som næstformand.

Formand Carsten K. Jensen ser frem til at fortsætte arbejdet som formand for DI Roskilde/Køge Bugt:

- Vi har skabt en fantastisk dynamik i bestyrelsen med medlemmer, som kommer fra virksomheder inden for mange forskellige brancher. Det giver os også et unikt udgangspunkt, når vi drøfter virksomhedernes lokale erhvervsvilkår med borgmestre og kommunale embedsmænd, siger Carsten K. Jensen.

Den nye bestyrelse for DI Roskilde/Køge Bugt ser sådan ud:

• Adm. direktør Carsten K. Jensen, CKJ Steel A/S
  • COO, fabriksdirektør, Group Vice President Christian Midé-Andersen, F. Junckers Industrier A/S
  • Supply Chain direktør Keld G. Nielsen, Stryhns AS
  • Fabriksdirektør Jørn O. Stryger, CP Kelco ApS
  • Group CEO Thomas Krøyer, Leman A/S
  • Adm. direktør Pia Larsen, MJ Service A/S
  • Adm. direktør Jeanet Løgsted, Charles River Laboratories Copenhagen A/S
  • Ejer og adm. direktør Mikkel Friis-Holm, Friis-Holm Chokolade A/S
  • Direktør Martin Vestergaard, Power Stow A/S
  • COO og Partner Hanne Zinck Jørgensen, Novio Packaging A/S

For yderligere kommentarer kontakt formand for DI Roskilde/Køge Bugt Carsten K. Jensen, tlf: 4046 1078 eller pressekoordinator Claus Kaae-Nielsen, clkn@di.dk eller tlf. 3377 3820.

Tre stærke profiler til bestyrelsen for DI Roskilde/Køge Bugt29.5.2019 09:32:43 CESTPressemeddelelse

Mikkel Friis-Holm, adm. direktør i Friis-Holm Chokolade, Martin Vestergaard, direktør i Power Stow A/S og Jeanet Løgsted, adm. direktør i Citoxlab Scantox A/S, er valgt til bestyrelsen for DI Roskilde/Køge Bugt. Det skete på foreningens generalforsamling, der blev holdt på Comwell Køge Strand. Direktør Carsten K. Jensen fra CKJ Steel A/S blev genvalgt som formand. Produktionsdirektør Christian Midé-Andersen fra F. Junckers Industrier A/S og Supply Chain Director Keld G. Nielsen fra Stryhns fortsætter begge som næstformænd. - De tre nye medlemmer af bestyrelsen brænder for at skabe gode lokale vilkår for virksomhederne. Jeg ser frem til samarbejdet og til at udbrede kendskabet til arbejdet i regionalforeningen, siger Carsten K. Jensen. Formanden vil bygge videre på de positive takter, som erhvervslivet i DI Roskilde/Køge Bugt oplever i de her år. Det kræver et tæt samarbejde med både kommuner og uddannelsesinstitutioner. - Siden 2015 har virksomhederne her i området skabt mere end 5.000