Nyt katalog fanger tidens trend

I disse dage er Biltemas nye store katalog på vej ud til forbrugerne. Et katalog der fanger tidens trend med at reparere, hvad man har, træne og cykle noget mere samt lave forbedringer i hus og have selv.

Den landsdækkende varehuskæde Biltema udvider i nyt katalog sortimentet med blandt andet en hel kollektion af træningstøj samt bæredygtige laminatgulve. Foto: PR.

Det velkendte brand, der typisk har været associeret med reservedele til biler, værktøj og i de senere år cykler, udvider sortimentet, og det kan ses i udvalget af produkter inden for hjem, indretning, byggeri og fritid.

De varekategorier, der fokuseres særligt på i løbet af efteråret, er Hjem og Interiør. Hjem-sektionen er fyldt med opbevaringskurve, køkkenredskaber og praktiske møbler til hjemmekontoret. Et helt nyt 100% bæredygtigt laminatgulv med det såkaldte Twin Click-system bliver også lanceret.

Fritidsudstyr er blevet et stort område for Biltema og udvides løbende. I forbindelse med det nye katalog udvides Biltemas eget brand - Yosemite - til også at omfatte træningstøj og sportsartikler. Yosemite har i mange år været det brand, Biltemas cykler har været markedsført med.

– Vores nye Yosemite-kollektion af træningstøj er tilpasset det nordiske klima, som kan ses i valget af materialer, tøjets funktionalitet og farvevalg. Kollektionen skal inspirere vores kunder til bevægelse, træning og til at komme ud i naturen, samtidig med at prisniveauet er lagt således, at alle kan være med, siger Jacob Borring Møller, landschef i Biltema Danmark.

Biltemas nye katalog indeholder mere end 1100 nyheder og sendes ud til udvalgte husstande. Det kan også afhentes i det nærmeste varehus eller læses online her.

Per Normann
Ekspert, Biltema
sales.aalborg@biltema.com

– Den nye kollektion skal inspirere brugeren til bevægelse, træning og til at komme ud i naturen, udtaler Jacob Borring Møller. Foto: PR.
De varekategorier, der fokuseres særligt på i løbet af efteråret, er Hjem og Interiør, herunder et helt nyt 100% bæredygtigt laminatgulv. Foto: PR.

Biltema er med 148 varehuse en af Nordens største kæder af detailforretninger. Biltemas sortiment udvikles hele tiden, og i dag findes mere end 19.000 produkter inden for kategorierne bil og motorcykel, båd, fritid, hjem, kontor og teknik, byggeri, bilpleje og værktøj. Læs mere på biltema.dk