Nyt bestyrelsesmedlem og ny næstformand for Pension­Danmarks bestyrelse

credit: Thomas Arnbo

Dansk Industris adm. direktør Lars Sandahl Sørensen er pr. 15. august 2019 indtrådt i bestyrelsen i PensionDanmark A/S og i PensionDanmark Holding A/S, hvor han afløser Karsten Dybvad, som udtræder af bestyrelserne.

Lars Storr-Hansen, adm. direktør i Dansk Byggeri er valgt som ny næstformand for bestyrelserne i de to selskaber, hvor han afløser Karsten Dybvad.

”Vi takker Karsten Dybvad for det gode samarbejde og den store indsats gennem årene og glæder os til samarbejdet med Lars Sandal Sørensen. Jeg ser ligeledes frem til at arbejde sammen med vores nye næstformand Lars Storr-Hansen i PensionDanmarks formandskab”, siger forbundsformand for 3F Per Christensen, der er bestyrelsesformand for PensionDanmark og PensionDanmark Holding.

Kommunikations- og pressechef Ulrikke Ekelund, PensionDanmark, telefon 2019 9238.

credit: Thomas Arnbo
credit: Ricky John Molloy