Nyt bestyrelsesmedlem i DI Roskilde/Køge Bugt

Dansk Industris regionale forening DI Roskilde/Køge Bugt, der repræsenterer 883 medlemsvirksomheder i Køge, Roskilde, Greve, Lejre og Solrød kommuner, har fået nyt medlem af bestyrelsen. På generalforsamlingen tirsdag blev produktionschef Steen Therkildsen fra virksomheden B.A industriservice A/S i Solrød valgt.

Steen Therkildsen begyndte i virksomheden i 1994, hvorefter han læste videre til maskintekniker og blev ansat igen i 2004 denne gang som projektansvarlig. Siden har han købt sig ind i virksomheden, og i løbet af nogle år skal Steen Therkildsen afløse den nuværende direktør Bent Andersen og stå i spidsen for B.A industriservice A/S.

Den nye bestyrelse i DI Roskilde/Køge Bugt, som konstituerer sig på det kommende bestyrelsesmøde, ser nu sådan ud:

Jeanet Løgsted (formand), Adm. direktør, Scantox A/S

Keld G. Nielsen (næstformand), Supply chain dir., Stryhns A/S

Carsten K. Jensen, CEO, CKJ Steel A/S

Mikkel Friis-Holm, Ejer og adm. direktør, Friis-Holm Chokolade A/S

Hanne Zinck Jørgensen, COO & Partner, Berlin Packaging Denmark A/S

Jørn Stryger, Fabriksdirektør, CP Kelco ApS

Morten Hovmøller, Direktør, Gorm Hansen & Søn A/S

Martin Vestergaard, Direktør, Power Stow A/S

Pia Larsen, Adm. Direktør, MJ Service A/S

Jesper Seidelin Nordby, Adm. direktør, Brdr. K. Hansen A/S

Christian Midé Andersen, COO – Fabriksdirektør, F. Junckers Industrier A/S