Nyt ansigt til Dansk Byggeri Østjylland

Peter H. Wagner er ny regionskonsulent i Dansk Byggeri Østjylland. Han vil fremover være den, som de lokale virksomheder skal henvende sig til, og som de østjyske kommuner, erhvervsråd og uddannelsessteder skal samarbejde med.

- Der bliver jo bygget på livet løs i Østjylland, så jeg ser frem til at samarbejde med både skolerne, kommunerne og virksomhederne om blandt andet at få flere unge til at se muligheder i en erhvervsuddannelse, så vores lokale virksomheder også i fremtiden kan få de faglærte medarbejdere, de har brug for, siger Peter H. Wagner.

Peter H. Wagner har tidligere været regionskonsulent for Dansk Byggeri Nordjylland. Han afløser Steen Høygaard, som de seneste 13 år har arbejdet som regionskonsulent for Dansk Byggeri Østjylland.

- Jeg bor selv i Højbjerg ved Aarhus, så jeg kender både Aarhus og resten af de østjyske kommuner ret godt, og jeg er vant til at følge med i, fx hvad de laver af erhvervsvenlige tiltag, siger Peter H. Wagner.

Regionskonsulent for Dansk Byggeri Østjylland, Peter H. Wagner, telefon 25 66 63 09
Pressekonsulent i Dansk Byggeri, Anette Sørensen, telefon 30 36 02 65

Peter Houmann Wagner. Fotograf: Kirstine Mengel