Nyt ansigt til Dansk Byggeri Nordsjælland

Steen Høygaard er ny regionskonsulent i Dansk Byggeri Nordsjælland. Han vil fremover være den, de lokale virksomheder skal henvende sig til, og som kommuner, erhvervsråd og skoler skal samarbejde med.

- Jeg ser meget frem til at lære både Nordsjælland, kommunerne, virksomhederne og skolerne at kende. Vi skal jo samarbejde om alt fra erhvervsvenlighed til erhvervsuddannelser. Hvis de lokale virksomheder fortsat skal kunne få de medarbejdere, de har brug for, så har vi en stor opgave i fx at flere unge til at vælge en erhvervsuddannelse. Heldigvis er der jo tradition for en god dialog mellem kommunerne og de lokale virksomheder, så vi skal nok nå langt sammen, siger Steen Høyggard.

Steen Høyggard har tidligere været regionskonsulent for Dansk Byggeri Østjylland. Han afløser Niels Tolstrup, der går på pension efter at have arbejdet som regionskonsulent for Dansk Byggeri Nordsjælland de seneste ti år.

Regionskonsulent for Dansk Byggeri Nordsjælland, Steen Høygaard, telefon 25 66 63 17
Pressekonsulent i Dansk Byggeri, Anette Sørensen, telefon 30 36 02 65

Steen Høygaard. Fotograf: Ricky John Molloy