Nyt ansigt til Dansk Byggeri Hovedstaden

Steen Høygaard er ny regionskonsulent i Dansk Byggeri Hovedstaden. Han vil fremover være den, de lokale virksomheder skal henvende sig til, og som de lokale kommuner, erhvervsråd og skoler skal samarbejde med.

- Jeg ser meget frem til at lære både hovedstadsområdet, kommunerne, virksomhederne og skolerne at kende. Vi skal jo samarbejde om alt fra erhvervsvenlighed til erhvervsuddannelser, og der er flere ting at tage fat på både i forhold til at gøre det nemmere at drive virksomhed, men også i forhold til at få flere unge til at vælge en erhvervsuddannelse, så virksomhederne også i fremtiden kan få de medarbejdere, de har brug for, siger Steen Høygaard.

Steen Høyggard har tidligere været regionskonsulent for Dansk Byggeri Østjylland. Han afløser Niels Tolstrup, der går på pension efter at have arbejdet som regionskonsulent for Dansk Byggeri Hovedstaden de seneste ti år.

Regionskonsulent for Dansk Byggeri Hovedstaden, Steen Høygaard, telefon 25 66 63 17
Pressekonsulent i Dansk Byggeri, Anette Sørensen, telefon 30 36 02 65

Steen Høygaard. Fotograf: Ricky John Molloy