Nyt ansigt i spidsen for kundeservice i Norlys’ kundevendte telco-forretning

Danmarks næststørste teleudbyder får en ny mand i spidsen for Kundeservice, der tæller 110 ledere og medarbejdere med ansvaret for at hjælpe internet- og tv-kunder fra Stofa med alt lige fra regningsspørgsmål til sammensætning af deres TV pakke.
Årelang erfaring med kundeservice og teknisk support
Mads Skatka kommer med 12 års ledelseserfaring inden for primært kundeservice og teknisk support. Han har blandt andet haft ansvaret for Customer Service i Telenor, inden han i 2020 kom til Norlys, hvor han hurtigt er avanceret fra afdelingsleder i Teknisk Support til senior manager og nu til director for Kundeservice.
- Det har været to spændende år i Norlys, og nu glæder jeg mig enormt meget til at løfte opgaven med at sikre, at vi leverer Danmarks bedste kundeservice til alle vores internet- og tv-kunder med Stofa-produkter. Jeg har efterhånden været en del af branchen i mange år, og netop den gode kundeoplevelse og arbejdet med at skabe en sund, kundevendt kultur er noget, jeg brænder meget for og glæder mig til at tage til næste niveau, fortæller Mads Skatka.
Mads er 41 år og bor i Viborg sammen med sin kone Pia og 2 døtre Clara, og Laura.
Kontakter
Anne LaursenKommunikationspartner
Tlf:+45 26298453annlau@norlys.dkBilleder
Information om Norlys
Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern. Vi leverer energi, ladestandere, internet og tv til 1,7 millioner kundeforhold og har 3.500 medarbejdere i blandt andet Silkeborg, Aarhus, Aalborg, Esbjerg og København. Norlys er ejet af 800.000 andelshavere.
Vi arbejder for grøn omstilling og digitalisering. Ud over vores kunderettede aktiviteter ejer vi landets største elnet og landets største fibernet. Derudover er vi delejere af Norlys Energy Trading, som handler med energi og Eurowind Energy, der er en førende udvikler af solcelle- og vindmølleparker.
Følg pressemeddelelser fra Norlys
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Norlys
Nu finder du den billigste strøm om natten og i de spæde morgentimer31.10.2025 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
Siden foråret har de billigste elpriser ligget midt på dagen, men i oktober er det særligt i timerne efter midnat, at priserne har ramt bunden.
Danske elbilister har dagligt fået syv nye steder at lade hos Norlys i år15.10.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
I årets første ni måneder har Norlys hver dag føjet knap syv nye steder at lade til sit landsdækkende ladenetværk. Det er med til at give det stadigt stigende antal elbilister sikkerhed for at kunne lade elbilen, uanset hvor i landet de bevæger sig hen.
Norlys overtager en stor del af E.ON’s ladekunder30.9.2025 07:00:00 CEST | Pressemeddelelse
En ny aftale mellem Norlys og E.ON Drive betyder, at en stor del af nuværende privat- og erhvervskunder hos E.ON kan fortsætte deres ladeaftale hos Norlys.
17 millioner i spil i Norlys Vækstpulje: Ansøgningsfristen nærmer sig29.9.2025 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Norlys Vækstpulje har støttet hele 685 forskellige initiativer i 2025, og 1. oktober er sidste frist for at søge om støtte til ens projekt i år. Der er afsat knap 17 millioner kroner til årets sidste støtterunde.
Norlys’ kundeforretning forenkler og fremtidssikrer organisationen25.9.2025 12:15:00 CEST | Pressemeddelelse
Norlys ændrer nu organisationen i koncernens kundeforretning som en del af integrationen af Telia Danmark ind i Norlys og for at sikre en økonomisk bæredygtig forretning fremadrettet. Derfor opsiges 137 medarbejdere og ledere.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum

