Nyt ansigt i spidsen for kundeservice i Norlys’ kundevendte telco-forretning
Danmarks næststørste teleudbyder får en ny mand i spidsen for Kundeservice, der tæller 110 ledere og medarbejdere med ansvaret for at hjælpe internet- og tv-kunder fra Stofa med alt lige fra regningsspørgsmål til sammensætning af deres TV pakke.
Årelang erfaring med kundeservice og teknisk support
Mads Skatka kommer med 12 års ledelseserfaring inden for primært kundeservice og teknisk support. Han har blandt andet haft ansvaret for Customer Service i Telenor, inden han i 2020 kom til Norlys, hvor han hurtigt er avanceret fra afdelingsleder i Teknisk Support til senior manager og nu til director for Kundeservice.
- Det har været to spændende år i Norlys, og nu glæder jeg mig enormt meget til at løfte opgaven med at sikre, at vi leverer Danmarks bedste kundeservice til alle vores internet- og tv-kunder med Stofa-produkter. Jeg har efterhånden været en del af branchen i mange år, og netop den gode kundeoplevelse og arbejdet med at skabe en sund, kundevendt kultur er noget, jeg brænder meget for og glæder mig til at tage til næste niveau, fortæller Mads Skatka.
Mads er 41 år og bor i Viborg sammen med sin kone Pia og 2 døtre Clara, og Laura.
Kontakter
Anne LaursenKommunikationspartner
Tlf:+45 26298453annlau@norlys.dkBilleder
Information om Norlys
Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern. Vi leverer energi, ladestandere, internet og tv til 1,7 millioner kundeforhold og har 3.500 medarbejdere i blandt andet Silkeborg, Aarhus, Aalborg, Esbjerg og København. Norlys er ejet af 800.000 andelshavere.
Vi arbejder for grøn omstilling og digitalisering. Ud over vores kunderettede aktiviteter ejer vi landets største elnet og landets største fibernet. Derudover er vi delejere af Norlys Energy Trading, som handler med energi og Eurowind Energy, der er en førende udvikler af solcelle- og vindmølleparker.
Følg pressemeddelelser fra Norlys
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Norlys
Nu bliver bilferien nemmere: 650.000 ladepunkter samlet i ny Norlys-app14.3.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
En ny ladeapp fra Norlys giver elbilister nem adgang til over 20.000 ladepunkter i Danmark – og hele 650.000 i resten af Europa. Samtidig bliver det nemmere automatisk at lade, når strømmen er både grøn og billig.
Norlys får grønt lys til køb af Telia Danmark28.2.2024 15:15:00 CET | Pressemeddelelse
Konkurrencerådet har netop godkendt Norlys’ køb af Telias danske forretning, og når de sidste formalia er på plads, er overtagelsen en realitet.
Norlys udpeger ny cybersikkerhedsrådgiver14.2.2024 07:00:00 CET | Pressemeddelelse
Norlys øger fokus på cybersikkerhedsområdet med ny og meget erfaren talsmand og rådgiver.
Norlys gør det lettere at være elbilist i flere kommuner12.2.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
Norlys er i fuld gang med at opsætte en række offentlige ladestandere rundt omkring i landet.
Nu kan du søge støtte: Norlys Vækstpulje er klar med 25 mio. kr. i årets første uddelingsrunde6.2.2024 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
Norlys Vækstpulje har siden sin start støttet lokale projekter med 175 millioner kroner, og puljen er lige nu åben for ansøgninger.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum