Nyt ansigt i spidsen for bedre kundeoplevelser i Norlys Energi

Jess B. Bech er netop tiltrådt som VP for Customer Services i Norlys’ energiforretning og bliver dermed ansvarlig for kundernes samlede oplevelse af energiselskabet. I hans nye rolle skal han blandt andet stå i spidsen for løbende at forbedre kundernes oplevelse og sikre understøttelse af digitale platforme.
Det sker for eksempel i implementeringen af nye systemer til afregning og optimering af kundehåndteringen.
- Kunderne i Norlys skal opleve, at de får produkter, service og en kommunikation, der passer til deres behov. Det arbejde er vi allerede langt fremme med, og med de nye systemer, som skal bygges op over de kommende år, tager vi et endnu større skridt i den rigtige retning, siger Jess B. Bech.
Han overtager stillingen som VP for Customer Services fra Ellen Trolle, som netop er blevet ny VP for Norlys’ ladestanderforretning.
Et mere sammenhængende Norlys
Jess B. Bech kommer fra en stilling som Business partner i Norlys’ digitale forretning, hvor han har ledet arbejdet med at få implementeret ”Den Digitale Motor”, som er en ny it-platform for alle produkter og tjenester i Norlys’ digitale forretning. Den skal give kunderne en mere intuitiv og gnidningsfri oplevelse af de tilbud, de benytter.
Med sin nye rolle i Norlys’ energiforretning vil han derfor også kunne fortsætte arbejdet med at skabe en sammenhængende identitet og god kundeoplevelse på tværs af Norlys, så kunderne får en følelse af at træde ind i én samlet virksomhed.
- Norlys ønsker at spille en større rolle i flere af vores kunders dagligdag, og det kræver øget fokus på digitalisering og kundeoplevelsen på tværs af Norlys’ produkter og services. Med en stærk erfaring fra blandt andet at drive et stort kunderettet it-projekt i Norlys, er jeg slet ikke i tvivl om, at Jess er den rigtige til jobbet, siger Mads Brøgger, der er direktør i Norlys’ energiforretning.
Jess B. Bech har en baggrund som civilingeniør i Virksomhedssystemer fra AAU og har en Executive MBA i Management of Technology fra samme sted.
Før Norlys kom Jess B. Bech fra Telenor, hvor han gennem 16 år har ledet en række digitale udviklingsprojekter. Herudover har han stået bag flere start-ups i Danmark og udlandet og som salgsdirektør solgt IT-infrastruktur internationalt.
Jess B. Bech blå bog
- Senior Program Director hos Norlys
- Director Technology Based Innovation hos Telenor
- Chief Commercial Officer hos Epoka
- Director Digital and Commercial Transformation hos Telenor
- CEO hos Dixitel MVNO Belgien
- Program and portfolio Manager hos Sonofon
- 51 år og bosat i Vestbjerg ved Aalborg.
- Har en M.sc. i Industrial Management og en Executive MBA Management of Technology fra Aalborg Universitet
Kontakter
Michelle HaldPressechefNorlys
Tlf:+45 72 10 83 54michal@norlys.dkBilleder
Information om Norlys
Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern med ca. 800.000 andelshavere, 1,7 millioner kunderelationer, 3.000 medarbejdere og over 100 år på bagen.
Som andelsejet selskab ligger det dybt i vores DNA at tage ansvar for mere end os selv. Derfor leverer vi ikke bare fremtidssikrede løsninger til danske hjem og virksomheder. Vi arbejder målrettet for grøn og digital omstilling af hele vores samfund. Og brænder for at skabe fremskridt for både mennesker, lokalmiljø og klima.
Følg pressemeddelelser fra Norlys
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Norlys
Norlys advarer kunder: Fup-mails lokker med tilbagebetaling af regninger9.3.2023 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
Det er ukendt, hvem der står bag de falske mails, der lige nu er i omløb. Norlys advarer kunder mod at klikke på links fra ukendte afsendere.
Norlys køber to mindre ladeoperatører2.3.2023 07:00:00 CET | Pressemeddelelse
Norlys har netop købt de to ladeoperatører Ampera Ladeløsninger ApS og The Charger ApS. Norlys forsætter dermed ekspansionen af koncernens eMobility-aktiviteter.
Norlys giver alle private elkunder mulighed for at fravælge acontoregningen1.3.2023 17:36:32 CET | Pressemeddelelse
Norlys’ 600.000 private elkunder får nu mulighed for at afregne månedsvist baseret på deres faktiske forbrug frem for den forudbetalte aconto-opkrævning. Den nye afregningsmulighed lanceres for at imødekomme ønsket fra selskabets kunder.
GreenLab i Skive skal være centrum for grønne uddannelser med nyt innovationscenter23.2.2023 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
Som majoritetsejer af GreenLab støtter Norlys et nyt innovationscenter, der blandt andet skal uddanne og træne fremtidens kompetencer inden for nye grønne energiteknologier.
Nu kan du søge: Norlys Vækstpulje klar med 20 millioner til lokale og grønne projekter10.2.2023 06:00:00 CET | Pressemeddelelse
Norlys Vækstpulje uddeler igen i år penge til gavn for Norlys’ andelshavere, lokale fællesskaber og den grønne omstilling. Puljen er åben for ansøgninger nu.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum