Nyt ansigt i spidsen for bedre kundeoplevelser i Norlys Energi

Jess B. Bech er netop tiltrådt som VP for Customer Services i Norlys’ energiforretning og bliver dermed ansvarlig for kundernes samlede oplevelse af energiselskabet. I hans nye rolle skal han blandt andet stå i spidsen for løbende at forbedre kundernes oplevelse og sikre understøttelse af digitale platforme.
Det sker for eksempel i implementeringen af nye systemer til afregning og optimering af kundehåndteringen.
- Kunderne i Norlys skal opleve, at de får produkter, service og en kommunikation, der passer til deres behov. Det arbejde er vi allerede langt fremme med, og med de nye systemer, som skal bygges op over de kommende år, tager vi et endnu større skridt i den rigtige retning, siger Jess B. Bech.
Han overtager stillingen som VP for Customer Services fra Ellen Trolle, som netop er blevet ny VP for Norlys’ ladestanderforretning.
Et mere sammenhængende Norlys
Jess B. Bech kommer fra en stilling som Business partner i Norlys’ digitale forretning, hvor han har ledet arbejdet med at få implementeret ”Den Digitale Motor”, som er en ny it-platform for alle produkter og tjenester i Norlys’ digitale forretning. Den skal give kunderne en mere intuitiv og gnidningsfri oplevelse af de tilbud, de benytter.
Med sin nye rolle i Norlys’ energiforretning vil han derfor også kunne fortsætte arbejdet med at skabe en sammenhængende identitet og god kundeoplevelse på tværs af Norlys, så kunderne får en følelse af at træde ind i én samlet virksomhed.
- Norlys ønsker at spille en større rolle i flere af vores kunders dagligdag, og det kræver øget fokus på digitalisering og kundeoplevelsen på tværs af Norlys’ produkter og services. Med en stærk erfaring fra blandt andet at drive et stort kunderettet it-projekt i Norlys, er jeg slet ikke i tvivl om, at Jess er den rigtige til jobbet, siger Mads Brøgger, der er direktør i Norlys’ energiforretning.
Jess B. Bech har en baggrund som civilingeniør i Virksomhedssystemer fra AAU og har en Executive MBA i Management of Technology fra samme sted.
Før Norlys kom Jess B. Bech fra Telenor, hvor han gennem 16 år har ledet en række digitale udviklingsprojekter. Herudover har han stået bag flere start-ups i Danmark og udlandet og som salgsdirektør solgt IT-infrastruktur internationalt.
Jess B. Bech blå bog
- Senior Program Director hos Norlys
- Director Technology Based Innovation hos Telenor
- Chief Commercial Officer hos Epoka
- Director Digital and Commercial Transformation hos Telenor
- CEO hos Dixitel MVNO Belgien
- Program and portfolio Manager hos Sonofon
- 51 år og bosat i Vestbjerg ved Aalborg.
- Har en M.sc. i Industrial Management og en Executive MBA Management of Technology fra Aalborg Universitet
Kontakter
Michelle HaldPressechefNorlys
Tlf:+45 72 10 83 54michal@norlys.dkBilleder
Information om Norlys
Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern med ca. 800.000 andelshavere, 1,7 millioner kunderelationer, 3.500 medarbejdere og over 100 år på bagen.
Som andelsejet selskab ligger det dybt i vores DNA at tage ansvar for mere end os selv. Derfor leverer vi ikke bare fremtidssikrede løsninger til danske hjem og virksomheder. Vi arbejder målrettet for grøn og digital omstilling af hele vores samfund. Og brænder for at skabe fremskridt for både mennesker, lokalmiljø og klima.
Følg pressemeddelelser fra Norlys
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Norlys
Nu kan alle danskere få tv fra Norlys1.6.2023 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Norlys lancerer et nyt landsdækkende tv-produkt, som gør det lettere for kunder at vælge lige præcis de kanaler og streamingtjenester, de ønsker.
Nye bestyrelser på plads i Norlys Vækstpulje24.5.2023 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
De nye bestyrelser i Norlys’ vækstpuljer har konstitueret sig og valgt formænd.
Norlys advarer: Svindlere misbruger logo på falsk hjemmeside23.5.2023 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
En række af Norlys’ Facebook-følgere er blevet kontaktet af svindlere, der forsøger at lokke dem til at dele deres kontooplysninger for at få fingre i en præmie.
334 projekter får støtte fra Norlys Vækstpulje16.5.2023 06:00:00 CEST | Pressemeddelelse
Norlys Vækstpulje har netop uddelt 27 millioner kroner, der skal være med til at realisere en lang række projekter, der kommer både de lokale fællesskaber og ikke mindst den grønne omstilling til gode.
Norlys tæt på køb af Telias danske forretning25.4.2023 18:01:30 CEST | Pressemeddelelse
Som et vigtigt skridt mod at levere en mere komplet kundeoplevelse har Norlys underskrevet en foreløbig aftale med Telia Company om at købe den danske del af Telias forretning. Købesummen forventes at udgøre 6,25 milliarder danske kroner, som finansieres med midler fra sidste års frasalg af en minoritetsandel af Norlys’ fiberforretning.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum