Nyt ansigt i DI Midt Vest

DI Midt Vest har i forbindelse med generalforsamlingen den 2. maj 2022 konstitueret sig med kendte og et nyt ansigt. Tømrermester Keld Sandahl fra H. Juul Mikkelsen A/S i Skjern er nyt medlem af bestyrelsen.

På generalforsamlingen mandag eftermiddag blev Claus Arberg, adm. direktør Hvidbjergvinduet i Thyholm, genvalgt som formand af DI Midt Vest. En post han har haft siden 2013. CEO Peter L. Hjelm, Formkon A/S i Skive, blev genvalgt som den ene af to næstformænd. Bo Knudsen, som er adm. direktør i KPC i Herning, blev nyvalgt som den anden næstformand. Bo Knudsen er i forvejen formand for DI Byggeri Midt- og Vestjylland.

- Jeg synes, vi har fået sammensat en stærk bestyrelsen, som jeg ser meget frem til at skulle samarbejde med. Vi har en række vigtige mærkesager, som vi skal have fokus på, sammen med kommunerne i Midt- og Vestjylland og gode erhvervsfremmeaktører, siger Claus Arberg, formand for DI Midt Vest`s bestyrelse.

Den samlede bestyrelse ser således ud:

• Adm. direktør Claus Arberg, Hvidbjerg Vinduet A/S
  • CEO Peter L. Hjelm, Formkon A/S