Nykøbing Falster familie vinder tur til Florida med Statoil Sommerpas

Linda Jensen lykønskes med præmien af butikschef Emil Nielsson, Statoil på Gåbensevej i Nykøbing F.

Familien Jensen fra Nykøbing Falster blev de heldige vindere af en rejse til Florida. Rejsen var årets hovedpræmie i Statoil Sommerpas, som siden juni har kunnet hentes gratis på benzinselskabets stationer landet over. Det er første gang familien på fire skal rejse udenlands.

Fra Falster til Florida
Onsdag den 17. august var en særlig dag for drengene Jesper på 7 år og Mikkel på 12 år. De blev overrasket i skolen af deres mor, som få øjeblikke tidligere havde hørt sit navn on air på Radio 100 FM. Linda Jensen fra Nykøbing Falster blev udtrukket som dette års vinder af hovedpræmien i den store konkurrence i Statoil Sommerpas. Som over 200.000 andre danske familier havde familien Jensen hentet gratis Sommerpas på den lokale Statoil station for at give drengene lidt hyggelig sommerferieunderholdning. Heldet tilsmilede familien på fire, som nu kan se frem til en rejse til en værdi af 25.000 kr. til Florida i USA i det nye år.

Rejsen til Florida med besøg i Disneyland falder på et tørt sted for familien, som ikke har været på sommerferie i år.

- Drengene blev helt vilde af glæde, da jeg kom over på skolen med den glade nyhed, og jeg fik den største krammer. Nu går de bare og tæller dagene, til vi skal af sted. Det bliver en fantastisk oplevelse, siger Linda Jensen fra Nykøbing Falster og fortæller, at det er første gang familien skal til udlandet.

- Vi har altid holdt ferie i Danmark og blandt andet kørt på bondegårdsferie, så derfor kender vi udmærket Statoil Sommerpas. Nu skal vi ud og flyve, og det bliver en stor ting for os alle. Vi har kun fløjet en gang, og det var til Aalborg, så vi kan næsten ikke vente, til vi skal afsted, siger Linda Jensen.

Lukker butik, vinder rejse
Onsdag den 17. august var i forvejen en speciel dag for familien Jensen. Det var nemlig den dag, Linda Jensen skulle aflevere nøglerne til sin tøjbutik, som hun havde besluttet at afhænde.

- Jeg blev ringet op af Radio 100 FM kl. 8 og kl. 11 afleverede jeg nøglerne til butikken med et stort smil. Den dag glemmer jeg aldrig. Det var en lettelse at lukke butikken. Jeg har haft den i tre år, og det har taget meget tid fra børnene. Det er det ikke værd, siger en glad Linda Jensen, som nu får mere tid til familien og en kæmpe rejseoplevelse i sidegevinst.

Om Statoil Sommerpas
Statoil har gennem en årrække udgivet Statoil Sommerpas med underholdning til hele familien. Sommerpasset kommer på gaden i juni op til skolernes sommerferie. Sommerpasset er gratis og indeholder blandt meget andet opgaver og underholdning, fribillet til LEGOLAND, lyt-selv-bøger, som kan downloades på mobilen, og konkurrencer, hvor man som sagt kan vinde en rejse til Florida.

Kirsten Grumstrup
Communication Manager
Pressekontakt, talsmand og diverse henvendelser
pressedk@circlekeurope.com