Nye navne i OKNygaard A/S

Ole Kjærgaard

Ole Kjærgaard udnævnes til administrerende direktør i OKNygaard A/S. Ole Kjærgaard har været ordførende direktør i OKNygaard siden fusionen i 2013. Udnævnelsen er et led i virksomhedens strategi for lønsom vækst, en strategi, som i løbet af de kommende år vil bringe omsætningen op på 750 mio. kr. Virksomheden har i dag en unik position som førende landsdækkende anlægsgartner med både anlægs- og driftsaktiviteter samt en landsdækkende storkundeafdeling.

Holger Randrup Hansen

Holger Randrup Hansen udnævnes til økonomidirektør i OKNygaard A/S. Han har gennem de seneste år haft ansvaret for virksomhedens stabsfunktion, der som en del af OKNygaards strategi omlægges til et tværgående kompetence- og supportcenter for alle dele af koncernen.
Holger Randrup Hansen udgør sammen med Ole Kjærgaard direktionen i OKNygaard.

Lars Bering Sonne

Lars Bering Sonne er udnævnt til områdedirektør for OKNygaard anlægsaktiviteter i hele Danmark. Han har været en del af virksomheden siden 2009 senest som afdelingschef. Lars Bering Sonne er uddannet anlægsgartner og jordbrugsteknolog. Stillingen som områdedirektør for anlæg er ny, og målet med strukturændringen i virksomheden er at styrke OKNygaards anlægsaktiviteter i hele landet. Områdedirektøren bliver en del af et nyt stærkt ledelsesteam sammen med tre produktionschefer.

Nicolai Cramer Almdal

Nicolai Cramer Almdal tiltræder en nyoprettet stilling som produktionschef for Anlægs aktiviteter syd for Århus og på Fyn. Han er uddannet anlægsgartner med speciale i anlægsteknik i 2009 og efterfølgende jordbrugsteknolog i 2012. Han har arbejdet som projektleder i OKNygaard siden 2012.

Dennis Worum

Dennis Worum tiltræder en nyoprettet stilling som produktionschef for Anlægs aktiviteter nord for Århus.
Han er uddannet anlægsgartner og kloakmester. Han har arbejdet som projektleder i OKNygaard siden 2000.

Bente Jæger

Bente Jæger tiltræder en nyoprettet stilling som HR-chef i OKNygaard. Hun kommer fra en stilling som Head of HR i LINCO Food Systems A/S. Hun er HD i organisation og ledelse fra Aarhus Universitet og har 25 års HR-erfaring fra en lang række virksomheder. En af de primære opgaver bliver etableringen af OKN Akademi, som skal sikre, at medarbejdere har de nødvendige kompetencer, og en samlet plan for uddannelse og efteruddannelse.

Klavs Thorsø Nielsen

Klavs Thorsø Nielsen tiltræder en nyoprettet stilling som Fleet Manager i OKNygaard. Han er uddannet maskintekniker og kommer fra en stilling som Logistic Manager i CNC.dk A/S i Vejle. Klavs Thorsø Nielsens primære opgave bliver at optimere driften af OKNygaards maskin- og bilpark, der rummer mere end 300 køretøjer.

Alex Sundstrup Jensen

Alex Sundstrup Jensen tiltræder en nyoprettet stilling som driftschef for OKNygaards driftsaktiviteter i hele Danmark. Alex Sundstrup Jensen kommer fra en lignende stilling som Operations Manager i Profil Optik. Han har en lang lederkarriere bag sig samt en lederuddannelse fra Business Academy Aarhus.

Jens Klostergaard

Jens Klostergaard tiltræder en nyoprettet stilling som samarbejdsudvikler i OKNygaard Anlæg. Han har mange års erfaring med coaching og lederudvikling inden for byggeri og anlæg.
Som led i OKNygaards strategi skal samarbejdet i anlægsafdeling og dialogen mellem parterne i anlægsprojekter styrkes. Jens Klostergaards opgave bliver at facilitere denne udvikling og skabe den nye samarbejds- og samskabelseskultur.

Morten Hestbæk Sørensen

Morten Hestbæk Sørensen er blevet udnævnt til tilbudschef for OKNygaard Anlæg i Jylland og på Fyn. Han kommer fra en stilling som tilbudsberegner i samme virksomhed. Morten Hestbæk Sørensen er uddannet struktør og har taget byggeriets lederuddannelse. Han har mange års erfaring som entrepriseleder i byggebranchen.

Adm. direktør Ole Kjærgaard

Økonomidirektør Holger Hansen

Mobil: 2021 1834

OKNygaard er en landsdækkende anlægsgartner med anlæg og drift af udearealer i hele landet. OKNygaard har omkring 500 medarbejdere fordelt på 10 lokale afdelinger, som løser opgaver i over 90 % af landets kommuner og servicerer mere end 1000 kunder fordelt over hele landet. OKNygaard levererer totalløsninger inden for anlæg og drift til bl.a. virksomheder, boligforeninger, institutioner og slotsparker.

Navne - Lars Bisgaard6.9.2018 15:34nyhed

Anlægsgartner OKNygaard udvider med afdeling i Vejle5.7.2018 12:19pressemeddelelse