Nye medlemmer i DI's valgte ledelse

DI har i dag holdt generalforsamling i København, og her fik DI’s hovedbestyrelse syv nye medlemmer:

- CEO Søren Brinck, Carlsberg Danmark A/S

- Managing Director Ib Enevoldsen, Rambøll Danmark A/S

- Adm. direktør Flemming Jensen, DSB Vedligehold A/S

- Direktør Palle Lind Jensen, Meyland-Smith A/S

- Adm. direktør Flemming Werner Jensen, Sax-Trans A/S

- Group Director, COO Henrik Salée, RMIG A/S

- Medindehaver/arkitekt Katja Viltoft, JJW Arkitekter A/S

På det efterfølgende konstituerende hovedbestyrelsesmøde blev CEO Lars-Peter Søbye fra COWI Holding A/S genvalgt som formand.

Group President, CEO Mads Nipper, Grundfos A/S, blev valgt som ny viceformand, og CEO Anne Kathrine Steenbjerge fra Ancotrans A/S blev genvalgt som viceformand.

Hovedbestyrelsen valgte herefter adm. direktør Flemming Werner Jensen, Sax-Trans A/S, Group President, CEO Mads Nipper, Grundfos A/S, koncerndirektør Lars Sanddahl Sørensen, Scandinavian Airlines System, og adm. direktør Jesper Uggerhøj, KOPENHAGEN FUR a.m.b.a, som nye medlemmer af DI’s forretningsudvalg.

Yderligere oplysninger: Underdirektør & pressechef Per Geckler Møller, pgm@di.dk, mobil: 2949 4434.