Nye iskolde overraskelser fra KitchenAid: Det nye shave ice- og ismaskinetilbehør gør det let og lækkert at lave is i hjemmets trygge rammer

(København 3. juni, 2022) – KitchenAid imødekommer danskernes sommercravings og sender to nye istilbehør til den ikoniske røremaskine på markedet. Den ene er en opdateret og forbedret ismaskine, der skal gøre det nemmere, sjovere og hurtigere at lave lækker, cremet is på kun 30 minutter. Det andet tilbehør, shave ice, er en moderne og underholdende måde at lave is på, hvor en stor isblok skrabes i maskinen og tilføjes forskellige smage og sirupper efter eget valg.

Begge KitchenAid istilbehørsdele er nemme at bruge og en enkel måde at samle familien om madlavningen på, da både børn og voksne vil kunne udfolde deres kreativitet og selv vælge smage, teksturer og farver på isen.

"Magien ved is er, at der findes en smag til alle, og det femårige barns idé kan være lige så god som forældrenes idé. Is bringer glæde hele året, men er næsten magisk på en varm sommerdag, så vi glæder os til at gøre det til en integreret del af køkkenet" siger KitchenAid’s nordiske chef, Sarah Paltschik.

KitchenAid® Shave Ice
Uanset om du vil prøve kræfter med smage som italiensk grantia, koreansk bingsu eller mexicansk raspado, er KitchenAids nye Shave Ice-tilbehør klar til at hjælpe dig. Du skal blot fylde og fryse dine isforme, lade maskinen skrabe isen for dig og tilføje din favoritsmag! Det er ikke kun isdesserter, der er oplagte at skabe på KitchenAid’s shave ice, da et væld af kolde drikke og drinks kun bliver bedre af at blive lavet med is fra shave ice.

KitchenAid® Ismaskine
Nu behøver du ikke at gå i supermarkedet eller isboden, når du trænger til en nedkølende is i sommervarmen. KitchenAid-mærkets nye og forbedrede ismaskine kan skabe både flødeis og sorbet på kun en halv time. Mix din favoritsmag, hæld ismassen i maskinen og tænd for kontakten. 30 minutter senere er der is til hele dit selskab.

KitchenAid’s ambassadør, kogebogsforfatter og Bagedyst-vinder, Liv Martine har prøvet istilbehøret og har allerede lagt planer for sommerens varmeste dage:

”Hjemme hos os er is på en varm dag lig med ægte lykke. Jeg har lavet vores is selv i mange år, men jeg er alligevel overrasket over, hvor nemme KitchenAid’s shave ice og ismaskine er at håndtere, med et virkelig skønt resultat. Særligt shave ice er samtidig underholdning for hele familien, hvor alle nemt kan skabe præcis den is, de bedst kan lide, på et øjeblik, og jeg glæder mig til at eksperimentere med nye smage over hele sommeren.”

Med få uger til sommerens indtog, er ismaskinen en perfekt tilføjelse til dit udvalg af køkkenudstyr.

Caroline Cecilie Olesen, GREY Public
Mail: caroline.olesen@grey.com
Telefon: +45 22257976

Siden introduktionen af den legendariske mixer i 1919 og deres første opvaskemaskine i 1949, har KitchenAid bygget på disse ikoners arv for at skabe en komplet produktlinje, som tilbyder en professionel præstation og er designet til den passionerede gourmet. Varemærket KitchenAid fejrede sin 100-års fødselsdag i 2019 og er en del af Whirlpool Coorporation. Whirlpool er verdens største producent af hvidevarer med et årligt salg på omkring 21 milliarder dollars, 92.000 ansatte og 65 fabrikker og teknologiforskningscentre verden over. Virksomheden omfatter Whirlpool, KitchenAid, Maytag, Consul, Brastemp, Amana, Bauknecht, Jenn-Air, Indesit, Hotpoint og andre større mærker i mere end 170 lande. Whirlpool Corp. European Center ligger i Comerio (VA) i Italien. For mere information, besøg www.kitchenaid.dk

MED KITCHENAID’S NYE ESPRESSO-KOLLEKTION KAN ENHVER SKRIVE BARRISTA PÅ CV’ET.15.6.2022 08:00:00 CEST | Pressemeddelelse

KitchenAid tilføjer ny espresso-kollektion til sortimentet. Ny kaffekværn justerer selv kaffebønnernes tekstur – både til espresso og normal filterkaffe København, 15. juni – KitchenAid, der i mere end 100 år har fremstillet ikoniske køkkenmaskiner, har prioriteret enkelhed og design i ny espressokollektion, der skal højne kvaliteten på danskernes store kaffeindtag. Den nye kollektion, bestående af en espressomaskine og kaffekværn, skal gøre det nemt at fremstille en autentisk kop espresso i hjemlige rammer: ”I Danmark elsker vi kaffe, og faktisk er danskerne det fjerde mest kaffedrikkende folkefærd i verden med hele fem kopper kaffe om dagen – og det skal være god kaffe. Uanset om du er en espresso- eller cappuccinoentusiast, er KitchenAid’s espressomaskine designet til at give dig mulighed for at brygge autentisk kaffe derhjemme. Dette er et vigtigt nyt skridt for KitchenAid, da vi bevæger os ind på espressomarkedet med det, vi mener, er det perfekte supplement til vores eksisterende

KITCHENAID: ÅRETS FARVE 2021 ER SØD SOM HONNING10.2.2021 09:29:58 CET | Pressemeddelelse

København, 10 februar 2021 – De fleste higer mere end nogensinde efter en følelse af fællesskab. Årets KitchenAid farve 2021, Honey, er skabt til at imødekomme den længsel efter varme, som et fællesskab normalt byder på. Farven er varm og har en dyb gylden-orange undertone, der udstråler positivitet og varme. Honey er en invitation til at mindes den varme følelse af sammenhold og fællesskab. Både den klassiske Artisan køkkenmaskine og sidste års nyhed, Artisan K-400 Blender kan fås i farven Honey fra i dag.