Nye features i Telmore Musik gør det nemmere at samle favoritmusikken

Telmore har nu gjort det muligt at flytte playlister fra andre musiktjenester til Telmore Musik. Den nye feature er et led i det løbende arbejde med kundetilfredshed, som tre år i træk har placeret Telmore på førstepladsen i EPSI’s tilfredshedsmåling.

Hos Telmore er kundeoplevelsen i centrum for al udvikling, og derfor skal den populære musiktjeneste, der i dag er den mest brugte underholdningstjeneste i Telmore Play, løbende udvikles, så den lever op til brugerens behov. Telmore har allerede integreret DR’s radiokanaler direkte i deres musik-app og samtidig gjort det muligt at tilføje de sange, man hører i radioen, direkte til ens egen playliste. Nu er Telmore klar til næste skridt baseret på et samarbejde med Soundiiz. Mange kunder har efterspurgt muligheden for at flytte playlister fra en tidligere musiktjeneste med til Telmore Musik og dermed opnå et bedre overblik over deres digitale musikkatalog.

”Udover adgang til 30 millioner musiknumre og playlister til enhver lejlighed, skal Telmore Musik også være en brugervenlig tjeneste, der giver brugerne mulighed for at samle deres favoritmusik ét sted. Derfor er jeg glad for, at vores brugere via Soundiiz nu kan tage deres yndlings-playlister med til Telmore Musik, ligesom vi tidligere på året også gav dem mulighed for at samle live radio og musikstreaming et sted,” siger Jens Grønlund, direktør i Telmore.

Men det stopper ikke her. En af de store fordele ved at benytte en musiktjeneste er muligheden for at få udvidet sin musikhorisont og lytte til playlister, der både er aktuelle og velkuraterede. Derfor får brugere af Telmore Musik snart adgang til flere hundrede kategoriserede playlister til enhver lejlighed, f.eks. når de skal træne, feste eller bare hygge. De får også mulighed for at lytte til et stort udvalg af særlige playlister fra kendte playlistebrands som Digster, Filtr og Topsify.

Telmore bedst målt på kundetilfredshed
Det konstante fokus på kundeoplevelsen bliver i høj grad belønnet af danskerne. Telmore får flere kunder, og i den årlige kundetilfredshedsmåling, kaldet EPSI, topper mobilselskabet. Det er tredje år i træk, at Telmore indtager førstepladsen blandt selskaberne på privatmarkedet.

”Vi kan tydeligt se, at vores fokus på kunderne og den oplevelse, de får med et Telmore-abonnement, er det hele værd. Vi har branchens mest tilfredse kunder, men det får os bestemt ikke til at tro, at den hellige grav er vel forvaret. Vi ser hele tiden på, hvordan vi kan optimere vores ydelser, så vi også i fremtiden har de mest tilfredse kunder,” siger Jens Grønlund.

Telmore Play-pakken koster fra 169 kr. om måneden og indeholder fri tale og 30 GB fri data.

TELMORE: Tag TV 2 Play og HBO Nordic med på ferie i EU9.3.2018 10:00Pressemeddelelse