Nye bolde og nye muligheder i Odder Håndbold

20.000 kroner fra Sparekassen Kronjylland til håndbolde og redskaber
Gitte Morbjerg (t.v.) fra Odder Håndbold har fået overrakt et stort gavebevis fra Tove Abrahams, der er afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjylland i Odder. Donationen er fra sparekassens gavefond og skal blandt andet gå til nye bolde og redskaber.

- I Odder Håndbold kan vi slet ikke få armene ned over den støtte, Sparekassen Kronjylland netop har valgt at give os gennem sin gavefond. Det betyder meget for os at få denne opbakning fra en god lokal samarbejdspartner, og bidraget kommer til at gavne bredt i hele klubben. Med de nye bolde og redskaber kan vi fastholde en høj kvalitet i vores træning og vores øvelser, og det er yderst vigtigt, fortæller Gitte Morbjerg, der er bestyrelsesformand i Odder Håndbold.

– Sparekassen Kronjylland ønsker med vores støtte at være med til at bakke op om en vigtig fritidsaktivitet i Odder. Vi ved nemlig, hvor afgørende det er for en by med et velfungerende fritidsliv, og at håndboldklubben danner vigtige fælleskaber, som hele byen kan samles om. Mange af områdets børn og voksne er aktive i Odder Håndbold, så vi ved, at det er en støtte, der kommer mange til gode, fortæller Tove Abrahams, der er afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjylland i Odder.

Donationen på 20.000 kroner fra Sparekassen Kronjyllands gavefond sikrer, at Odder Håndbold får nye bolde, forskellige træningsredskaber og nyt overtrækstøj.