Nye bolde og nye muligheder i Odder Håndbold

20.000 kroner fra Sparekassen Kronjylland til håndbolde og redskaber

Gitte Morbjerg (t.v.) fra Odder Håndbold har fået overrakt et stort gavebevis fra Tove Abrahams, der er afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjylland i Odder. Donationen er fra sparekassens gavefond og skal blandt andet gå til nye bolde og redskaber.

- I Odder Håndbold kan vi slet ikke få armene ned over den støtte, Sparekassen Kronjylland netop har valgt at give os gennem sin gavefond. Det betyder meget for os at få denne opbakning fra en god lokal samarbejdspartner, og bidraget kommer til at gavne bredt i hele klubben. Med de nye bolde og redskaber kan vi fastholde en høj kvalitet i vores træning og vores øvelser, og det er yderst vigtigt, fortæller Gitte Morbjerg, der er bestyrelsesformand i Odder Håndbold.

– Sparekassen Kronjylland ønsker med vores støtte at være med til at bakke op om en vigtig fritidsaktivitet i Odder. Vi ved nemlig, hvor afgørende det er for en by med et velfungerende fritidsliv, og at håndboldklubben danner vigtige fælleskaber, som hele byen kan samles om. Mange af områdets børn og voksne er aktive i Odder Håndbold, så vi ved, at det er en støtte, der kommer mange til gode, fortæller Tove Abrahams, der er afdelingsdirektør i Sparekassen Kronjylland i Odder.

Donationen på 20.000 kroner fra Sparekassen Kronjyllands gavefond sikrer, at Odder Håndbold får nye bolde, forskellige træningsredskaber og nyt overtrækstøj.

Sparekassen Kronjylland køber sig ind i Fintech-selskab5.9.2019 09:10:19 CESTPressemeddelelse

CrediWire var en af de første virksomheder, der flyttede ind i Copenhagen FinTechs kontorfælleskab for tre år siden og har siden været en integreret del af FinTech miljøet i Danmark. Nu bliver Sparekassen Kronjylland og Nordea en del af ejerkredsen. CrediWire fokuserer på at gøre regnskabet hos virksomhederne operationelt og få tallene til at skabe værdi for forretningen. Systemet strukturerer alle virksomhedernes finansielle data i realtid i en kommunikationsplatform, hvor virksomhederne kan dele sine data med banker, revisorer, bestyrelse mv. - Det handler om at gøre bogføringen og regnskabet levende for virksomheden. De skal kunne interagere med deres betroede samarbejdspartnere og modtage løbende sparring i stedet for blot at holde et bogholderi for at indberette moms og betale SKAT, fortæller CEO i CrediWire Nicholas Meilstrup. Med Sparekassen Kronjyllands investering bliver CrediWire fremover også en del af værktøjskassen for både Sparekassens rådgivere og kunder. - Med CrediWire