Nye bestyrelsesmedlemmer i Dagrofa

Anne Bech Torgersen og Marianne Rørslev Bock indstilles som nye medlemmer af Dagrofa's bestyrelse. Bestyrelsesformand Jesper Lok glæder sig over indstillingerne.

Norske Anne Bech Torgersen kommer med 22 års erfaring fra detailbranchen og er i dag CFO i MENY. Danske Marianne Rørslev Bock er CFO i Scandinavian Tobacco Group og har bl.a. stor erfaring med digitalisering/IT og online, og er bestyrelsesmedlem i bl.a. Finanstilsynet.

”Anne Bech Torgersen og Marianne Rørslev Bock har hver især stærke kompetencer indenfor en række af fokusområderne i vores ”#FremgangSammen”-strategi. Deres erfaring og perspektiver glæder vi os til at få med i bestyrelseslokalet,” siger bestyrelsesformand, Jesper Lok.

”Den viden og erfaring jeg har tilegnet mig om branchen i de to årtier, jeg har været en del af MENY i Norge, glæder jeg mig til at kunne sætte i spil i Dagrofa, der er en spændende koncern i hastig udvikling,” udtaler Anne Bech Torgersen forud for generalforsamlingen.

Marianne Rørslev Bock udtaler i samme forbindelse: ”Dagrofa er en ambitiøs organisation, og jeg ser frem til at bidrage til koncernens generelle videre udvikling.”

Indstillingen af de to nye kandidater betyder et farvel til Geir Hov og Jens Peter Toft, der træder ud af bestyrelsen.

”Det har været en stor fornøjelse at have Geir Hov og Jens Peter Toft med ombord de seneste godt 5 år. En stor tak til begge for deres indsats, grundighed og gode energi,” lyder det fra bestyrelsesformand, Jesper Lok.

Den ordinære generalforsamling afholdes 12. april 2023.

Fødevaregrossisten Dagrofa Foodservice leverer for andet år i træk et positivt regnskab3.4.2024 08:45:00 CEST | Pressemeddelelse

En landets største totalleverandører til professionelle køkkener – Dagrofa Foodservice - kan for andet år i træk præsentere et positivt årsregnskab med et årsresultat på 40,6 mio. kroner. I løbet af 2023 har Dagrofa Foodservice bl.a. haft fokus på at optimere virksomhedens drifts- og logistikløsninger, tiltrække nye kunder gennem faglig inspiration og at mindske mængden af madspild. 2024 kommer til at handle om at styrke kundeoplevelsen og derigennem øge omsætningen.