Nyansat i Andelskassen: Dorte Olsen er kommet hjem til Lyngby

Dorte Bournonville Olsen skal være med til at starte den netop åbnede afdeling af Andelskassen op i Lyngby. Her skal hun sørge for, at kundernes lånesager mv. glider optimalt.

Andelskassen i Lyngby åbnede i starten af oktober og rådgivningssupporter Dorte Bounonville Olsen glæder sig som nyansat over at kunne være med i opstartsfasen.

”Jeg boede i Lyngby, da jeg stiftede familie og fik mit første barn, så at være tilbage i Lyngby er lidt som at komme hjem”.

Erfaren bankrådgiver og supporter
Dorte Bounonville Olsen har titel af rådgivningssupporter og har lang erfaring bag sig i blandt andet Jyske Bank, Lån & Spar og senest BankNordik, hvor hun har arbejdet i både support-funktioner og som kunderådgiver.

Det passer hende godt at være tilbage som en af de personer, der skal få tingene til at glide bag kulissen, så kunderne hurtigt kan blive betjent i forhold til bankskifte, huslån, billån osv.

”Jeg kan godt lide at hjælpe kollegerne og gøre en forskel ved at tage fra og sidde og regne på, hvad fx et huskøb betyder for kundens økonomi. På den måde kan jeg være med til, at kunderne får en god oplevelse ved, at beregningerne er grundige og korrekte, og dokumenterne bliver bestilt, så sagen går så hurtigt som muligt,” fortæller Dorte Bounonville Olsen.

Krimier, familie og venindehygge
Når der ikke står boligberegninger og bank i kalenderen, så slapper Dorte af med at læse gode krimier og se sine veninder på cafeer eller i biografen. Derudover bruges fritiden sammen med familien og særligt hendes lille barnebarn på et halvt år.

”Ja, jeg kan lige så godt sige det, som det er – da børnene var mindre, brugte jeg det meste af min fritid på børnene og på at køre min søn rundt til fodboldkampe, men nu da børnene er blevet ældre, så kan det godt være, jeg skal til at tænke på selv at begynde til lidt sport og træning,” griner Dorte Bounonville Olsen.

Udover at være med til at starte Andelskassen i Lyngby op skal Dorte Bounonville Olsen også hjælpe Andelskassen på Frederikskaj i København.

For yderligere oplysninger kontakt venligst kommunikations- og marketingchef Gorm Ruge på telefon 41 85 09 59 eller pr. mail rug@andelskassen.dk

Fakta om Andelskassen:

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen - er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har rødder tilbage til stiftelsen af den første danske andelskasse og har i dag 17 afdelinger rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.

Andelskassen er en solid bank, der sidste år kunne aflevere et årsregnskab med de bedste økonomiske resultater i bankens mere end 100-årige historie.