Nyåbnet fitness dk i Sillebroen er kommet godt fra start

I de første uger efter åbningen af det nye fitness dk-center i Sillebroen i Frederikssund er medlemmerne strømmet til. Centermanager Lars Stounenberg-Kruse er tilfreds med opbakningen, centret har fået.
Frederikssund fik nyt fitnesscenter i oktober, da fitness dk flyttede ind i lokaler i Sillebroen. Foto: PR

Løbebåndene ruller, spinningcyklerne gløder rødt, og en anseelig mængde vægte trodser tyngdeloven i Frederikssunds nye, topmoderne fitness dk i Sillebroen. Allerede inden centret åbnede i oktober, havde mange fitnesshungrende Frederikssund-borgere skrevet sig op som medlemmer. Succesen fortsatte på åbningsdagen, hvor mange nysgerrige besøgte centret for at se det og for at blive medlem.

– Vi har fået en fin modtagelse her i Frederikssund. På selve åbningsdagen var der mange interesserede forbi vores nye center, og de blev positivt overraskede over, hvor stort og flot det er, siger Lars Stounenberg-Kruse, der netop er begyndt som centermanager i det nye fitness dk. Han kommer fra et job et andet sted i Sillebroen, så han kender centret indgående.

Der er masser af liv i de nye lokaler, og i de første uger er det ifølge centermanageren tydeligt, at medlemmerne bruger centret flittigt.

Stadig plads til medlemmer

Medarbejderne byder dog fortsat velkommen til nye medlemmer, der ønsker at smide et par kilo, øge muskelmassen eller få mere energi i hverdagen.

– Det nye center er heldigvis dejlig stort, og vores stab af medarbejdere står klar til at oprette flere hold, når det bliver nødvendigt. Vi har stadig plads til flere medlemmer, og vi forventer, at antallet vil fortsætte med at stige i de kommende måneder, når de første kunder spreder ordet om faciliteterne til venner, kolleger og familier, fortæller Lars Stounenberg-Kruse.

fitness dk kan tilbyde moderne træningsudstyr samt indbydende, luftige lokaler. De mange træningshold omfatter både klassiske fitnessformer samt nyskabelser fra blandt andet Les Mills.

I de første uger er det tydeligt, at medlemmerne bruger centret flittigt. Der er masser af liv i de nye lokaler, og de mange forskellige træningshold er ofte fyldt godt op. Foto: PR

fitness dk A/S er en landsdækkende kæde af fitness- og velværecentre med fokus på kvalitetsudstyr, service samt gode beliggenheder og lokaler. fitness dk ejes af PARKEN Sport & Entertainment A/S og er medlem af brancheorganisationen DFHO samt Anti Doping Danmark. Det nye fitnesscenter er beliggende på Nygade 1 (Sillebroen). www.fitnessdk.dk