Telmore

Ny Telmore-direktør: Vi skal være endnu mere digitale

Del
Med tre års vækst i bagagen og en høj kundetilfredshed skal vi værne om det eksisterende, men samtidig have modet til at tænke endnu mere digitalt og altid tage udgangspunkt i kundernes behov, mener Henrik Lehman, ny direktør i Telmore.
Foto: Emilia Therese
Foto: Emilia Therese

Henrik Lehman har været i TDC i 10 år, og har de seneste år haft ansvaret for både marketing og kundetilfredshed i Telmore. Det er derfor en mand, der kender både branchen og Telmore indgående, der nu skal tage over efter Jens Grønlund, der siden 2015 har været direktør for Telmore.

”Jeg er meget glad for, at Henrik har sagt ja til opgaven, og hans ambitioner på Telmores vegne vil helt sikkert gøre det endnu bedre at være kunde her. Vi har selvfølgelig kigget både internt og eksternt for at finde den helt rigtige kandidat, og jeg er glad for, at vi nu får en direktør, der kender Telmore indgående og kan sikre, at vi fortsætter den flotte vækst og en fortsat høj kundetilfredshed i en branche med ekstrem hård konkurrence,” siger Jens Grønlund, der i 2018 blev forfremmet til direktør for alle TDC’s online brands og derfor efterlod direktørstolen ledig.

Telmore er et af de største mobilselskaber i Danmark med mere end 700.000 kunder, og efter en succesfuld ’turn around’ har selskabet de seneste tre år været en økonomisk vækstvirksomhed. Telmore blev født som en udfordrer til den etablerede telebranche, og den nye direktør har ambitioner om at vende tilbage til noget af Telmores oprindelige DNA og udvikle nye løsninger og produkter ved at tænke endnu mere digitalt.

”Jeg er stolt og beæret over at tage over efter Jens, der både har opbygget en hel ny organisation og samtidig gjort Telmore til en sund forretning. Telmore har flere år i træk ligget i top, når det gælder både kundetilfredshed og kundeservice. Det er en position, vi skal værne om, og som vi vil fortsætte med at gøre os fortjent til ved at flytte Telmore i en mere digital retning,” siger Henrik Lehman, der bl.a. planlægger at lancere et nyt selvbetjeningsunivers, som understøttes af en brugervenlig app.

Endnu stærkere underholdningsprodukt
Omkring 200.000 af Telmores kunder har valgt et abonnement med underholdningstjenester og ca. halvdelen af dem har valgt den store pakke. Derfor er det også en ambition for den nye direktør at gøre Telmores underholdningstilbud endnu stærkere.

”Vores play-kunder er de mest tilfredse blandt vores kunder. Det stiller krav til os om, at vi hele tiden udvikler og forbedrer vores indhold, så vores kunder finder os attraktive. Derfor er det også en topprioritet for os at se på, hvordan vi kan gøre vores indholdspakker endnu bedre,” siger Henrik Lehman og opsummerer:

’Telmore har branchens mest tilfredse kunder. Dem skal vi værne om, og det bliver min fornemmeste opgave at fastholde dem ved at give dem en endnu bedre brugeroplevelse, flere digitale muligheder og et underholdningsprodukt i særklasse.”

CV, Henrik Lehman:

  • Telmore: Director of Marketing, CLM, Handset Sales & CX: 2017-
  • Telmore: Head of CLM & Handset Sales: 2013-2017
  • Telia: Head of CRM/Loyalty: 2009-2012
  • TDC: Head of Commercial Management: 2007-2008
  • TDC: Commercial Manager: 2004-2007

Uddannelse:

  • University of Southern Denmark
    M.SC (Cand. Merc – International Marketing): 2001-2003
  • University of Southern Denmark
    B.SC (Engineer – Production Management): 1997-2001

Henrik er 41 år og bor i Solrød Strand med sin kone og to små drenge.

Nøgleord

Kontakter

Billeder

Foto: Emilia Therese
Foto: Emilia Therese
Download

Information om Telmore

Telmore
Telmore



Om Telmore
Telmore startede den 31. oktober 2000, som det første danske online teleselskab. I dag er Telmore en del af Nuuday, hvilket giver Telmores flere hundredetusind kunder Danmarks bedste netværk. Telmore er dog meget mere end et mobilabonnement. Med abonnementet Telmore Play får man som kunde adgang til et univers af streaming og underholdning med Netflix, HBO Max, Viaplay, Telmore Musik og meget mere.

Læs mere om Telmore på telmore.dk.

Følg pressemeddelelser fra Telmore

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Telmore

Telmore går igen forrest for at give danskerne endnu mere frihed til at vælge streaming20.3.2024 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Sidste år gik mobilselskabet Telmore forrest på det danske marked ved at give kunderne muligheden for helt selv at vælge, hvilke streamingtjenester man ønsker at mixe med sit mobilabonnement – og det har vist sig, at være lige hvad kunderne efterspurgte. Nu sammensætter 80% af Telmores kunder deres Telmore Play pakker selv, men der er appetit på endnu mere valgfrihed. Derfor åbner Telmore nu op for endnu en kombinationsmulighed, hvor man kan nøjes med tre streamingtjenester til en samlet lavere pris.

Telmore tager underholdningen til nye højder og lancerer næste generation af Telmore Play10.3.2023 11:00:00 CET | Pressemeddelelse

Telmore var de første til at kombinere mobiltelefoni med on demand underholdning under konceptet Telmore Play. Nu driller frontløberen endnu engang markedet og lancerer frit valg i næste generation af det populære underholdningsunivers. Dermed fortsætter Telmore med at levere på strategien om at være den foretrukne on demand underholdningspartner for danskerne og tilbyde mere end bare et mobilabonnement.

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye