Ny software viser hvilke virksomheder der klikker på dine Google Ads.

Nu kan alle Google Ads-kunder få adgang til detaljerede oplysninger om de virksomheder, der klikker på deres annoncekampagner.

Google Click Identifier forventes at hjælpe virksomheder med at øge antallet af nye kundeemner og kunder med op til 66%.

Det nye software "Google Ads Click Identifier" er udviklet af Fastbase, Inc.'s som også har udviklet det populære tilføjelseprogram til Google Analytics, der bruges dagligt af 1 million virksomheder og dermed det mest anvendte add-on til Google Analytics.

Google Ads Click Identifier, afslører ikke blot detaljerede oplysninger som firmaets navn, adresse, telefonnummer, hjemmeside, kontakt og e-mail-oplysninger, men viser også de nøjagtige søgeord der er anvendt når virksomheden søger på Google.

Det giver Google ads brugerne mulighed for at analysere og optimere deres annoncer og kontakte de virksomheder, der har klikket på deres annoncer.

Det nye software forventes at hjælpe virksomheder med at øge antallet af nye kundeemner og kunder med op til 66%.

Google Ads brugere kan prøve det nye Google Ads Click Identifier gratis i 30 dage.

Google Ads er den mest populære annonceringsplatform i verden, og med en årlig omsætning på 100 milliarder USD, forventes den nye software at blive en stor succes for Fastbase der netop er på vej mod en børsnotering på London Stock Exchange.

Sidste frist for reservering af aktier i Fastbase Inc.: 30. december 2018.

Fastbase, Inc. Stock Predicted to Skyrocket13.7.2019 16:43:34 CESTPress release

We’re well into Q3 2019, and the stock market has changed quite a bit from the start of the year. As stated in the Motley Fool, “the panic and volatility of late 2018 is well in the rearview mirror, and the market has rebounded (calmed down) nicely.”That being said, there is a trend we’re seeing from both Goldman Sachs and Validea’s Patient Investor model based on the published strategy of Warren Buffett. The secret strategy that these firms are advocating? Paying attention to “high quality” stocks. For Goldman Sachs, “high-quality” means stocks that are the best-positioned to: 1) withstand an economic slowdown; and, 2) diminishing equity returns.

Big Data 2019 Market Revolutionized by Fastbase’s Next Generation Web Analytics18.1.2019 10:00:49 CETPress release