Ny software viser hvilke virksomheder der klikker på dine Google Ads.

Nu kan alle Google Ads-kunder få adgang til detaljerede oplysninger om de virksomheder, der klikker på deres annoncekampagner.

Google Click Identifier forventes at hjælpe virksomheder med at øge antallet af nye kundeemner og kunder med op til 66%.

Det nye software "Google Ads Click Identifier" er udviklet af Fastbase, Inc.'s som også har udviklet det populære tilføjelseprogram til Google Analytics, der bruges dagligt af 1 million virksomheder og dermed det mest anvendte add-on til Google Analytics.

Google Ads Click Identifier, afslører ikke blot detaljerede oplysninger som firmaets navn, adresse, telefonnummer, hjemmeside, kontakt og e-mail-oplysninger, men viser også de nøjagtige søgeord der er anvendt når virksomheden søger på Google.

Det giver Google ads brugerne mulighed for at analysere og optimere deres annoncer og kontakte de virksomheder, der har klikket på deres annoncer.

Det nye software forventes at hjælpe virksomheder med at øge antallet af nye kundeemner og kunder med op til 66%.

Google Ads brugere kan prøve det nye Google Ads Click Identifier gratis i 30 dage.

Google Ads er den mest populære annonceringsplatform i verden, og med en årlig omsætning på 100 milliarder USD, forventes den nye software at blive en stor succes for Fastbase der netop er på vej mod en børsnotering på London Stock Exchange.

Sidste frist for reservering af aktier i Fastbase Inc.: 30. december 2018.