Ny salgsdirektør hos GF Forsikring

ERHVERVSNAVNE: Schani Stig Thomsen, Aarhus, får fra 1. december ansvaret for salgs- og partnerområdet i det medlemsejede GF Forsikring.

48-årige Schani Stig Thomsen kommer til GF Forsikring fra en lignende stilling hos Flügger group, hvor han har drevet salget i samarbejde med franchisetagere og partnere.

Den bærende salgsorganisation i det medlemsejede GF Forsikring er 42 kontorer, der drives af selvstændige forsikringsklubber. Derudover har GF også en række strategiske partnere, der bidrager til værdiskabelsen. Så selvom der umiddelbart er langt fra maling til forsikring, er vejen fremad klar for den kommende salgsdirektør.

- Jeg tror på, at de bedste resultater skabes på baggrund af et solidt fundament af valide data kombineret med de erfaringer, organisationen allerede har gjort sig, siger Schani Stig Thomsen og fortsætter:

- Vi lykkes kun gennem en dedikeret og energisk holdindsats. Så jeg går til opgaven med stor respekt for de resultater, som allerede er skabt og ikke mindst GF Forsikrings grundlæggende dna som et medlemsejet selskab, der er sat i verden for at skabe værdi for medlemmerne.

Analytisk og resultatorienteret
Om valget af den kommende salgsdirektør siger Bjarne Toftlund, direktør og medlem af GF Forsikrings direktion:

- Schani har en både analytisk og resultatorienteret tilgang til salgsarbejdet, og han vil bidrage med inspiration og viden fra flere andre brancher. Han har stor erfaring med at bygge stærke og værdiskabende partnerskaber, som er et vigtigt fokusområde for os i GF, og samtidig passer han som menneske rigtig godt ind i GF’s kultur.

Schani Stig Thomsen begynder i jobbet den 1. december. Han bor i Skåde ved Aarhus med sin kone, Anne, og parrets tre børn. Han beskriver sig selv som et konkurrencemenneske, der – som han siger – ”hader at tabe i Ludo”. Han elsker at stå på ski med familien, og hans helt store passion er Formel 1.

Med sig i bagagen har den nye salgsdirektør også et godt kendskab til forsikringsbranchen, hvor han tidligere har været ansat i Topdanmark og Alm. Brand.

Schani Stig Thomsen er ny salgsdirektør hos GF Forsikring. (Foto: Thomas Winblad)

GF Forsikring, der er kendt for sin overskudsdeling, har gennem de seneste år oplevet markant medlemstilgang. GF har i dag mere end 300.000 medlemmer og beskæftiger ca. 600 medarbejdere fordelt over hele landet.