Ny optiker godt fra start

Den første uge forløb over alt forventning for den nye Louis Nielsen i Veri Centret, der blev nødt til at kalde ekstra mandskab ind for at kunne følge med
Holdet hos Louis Nielsens ny butik i Veri Centret bød indenfor til åbningsfest.

Louis Nielsens nye butik i Veri Centret åbnede den 2. august, og godt en uge inde fortæller chefoptiker Natalie Jespersen, at butikken har fået en rigtig god start.

- Vi blev blæst bagover af alle de kunder, der kom. Vi havde regnet med, at mange ville kigge forbi, men at se så mange kunder, har alligevel overrasket, fortæller Natalie Jespersen.

Hun fortæller, at hun blev nødt til at tilkalde forstærkning fra andre Louis Nielsen-butikker for at kunne tage sig af kunderne.

- Den første dag torsdag kunne vi godt se, at der ville blive pres på, så vi lånte to ekstra optikerassistenter fra vores butikker i Horsens og Randers for at kunne følge med efterspørgslen. Det har været travlt, men det er selvfølgelig mest af alt dejligt, at så mange kunder bakker op, fortæller hun.

Flot velkomst i Veri Centret
Efter den travle åbningsdag, torsdag den 2. august, holdt Natalie Jespersen og kollegerne reception for familie og venner ligesom mange ansatte fra Veri Centrets øvrige butikker har været forbi med gaver.

- Vi føler os allerede rigtig godt tilpas her i Veri Centret og vi er glade for den flotte velkomst, vi har fået, fortæller Natalie Jespersen.

Natalie Jespersen kommer selv fra Egå, og er glad for at være vendt hjem tæt på barndomshjemmet, hvor hun har realiseret sin drøm om egen butik.

- Jeg har på ingen måde fortrudt. Jeg glæder mig tværtimod til mere og til at komme i min nye butik hver dag, fortæller hun.

Holdet hos Louis Nielsens ny butik i Veri Centret bød indenfor til åbningsfest.
Facaden var pyntet op med balloner i anledning af butikkens åbning.
Louis Nielsens maskot, SuperLouis, kiggede også forbi. Her står han sammen med chefoptiker Natalie Jespersen.