Ny næstformand og nye bestyrelsesmedlemmer i DI Hovedstaden

På DI Hovedstadens generalforsamling tirsdag den 10. april fik foreningen ny næstformand i CFO Anders Kronborg, LEO Pharma A/S.

Group CEO Poul Skadhede, Valcon A/S fortsætter som bestyrelsesformand, mens adm. direktør Peter Lanng Nielsen, Keolis Danmark A/S og CFO Kenneth Aaby Sachse, FOSS A/S også fortsætter som næstformænd.

På generalforsamlingen blev desuden valgt seks nye bestyrelsesmedlemmer:

• Mette Brink, adm. direktør, Procom A/S, Frederikssund.
  • Jesper Luja Thomsen, adm. direktør, Trelleborg Sealing Solutions A/S, Helsingør.
  • Søren Holst, adm. direktør, Brüel & Kjær Sound & Vibration Measurement A/S, Rudersdal.
  • Christian Poulsen, CTO, Københavns Lufthavne A/S, Tårnby.
  • Annette Estø, adm. direktør, Fleye ApS, Ishøj
  • Ulla Tønnesen, Senior VP, DISA Industries A/S, Høje-Taastrup.

DI Hovedstadens bestyrelse ser nu sådan ud:

• Koncerndirektør Poul Skadhede, Valcon A/S (formand)
  • Executive Vice President, Anders Kronborg, LEO Pharma A/S (næstformand)
  • Adm. direktør Peter Lanng Nielsen, Keolis Danmark A/S (næstformand)
  • Kenneth Aabye Sachse, CFO, FOSS A/S (næstformand)
  • Managing director Eva Rindom, Atkins Danmark
  • Vice President Jens-Ole Nielsen, MAN Diesel & Turbo
  • Adm. direktør Thomas Ohm, KONE A/S
  • Koncerndirektør Carsten Clement, Forenede A/S
  • Adm. direktør Jan Sørensen, Nordisk Staal A/S
  • Adm. direktør Jens Peter Bredholt, Kapacitet A/S
  • Adm. direktør Mette Brink, Procom A/S
  • Adm. direktør Jesper Luja Thomsen, Trelleborg Sealing Solutions A/S
  • Adm. direktør Søren Holst, Brüel & Kjær Sound & Vibration Measurement A/S
  • CTO Christian Poulsen, Københavns Lufthavne A/S
  • Adm. direktør Annette Estø, Fleye ApS
  • Senior VP Ulla Tønnesen, DISA Industries A/S

DI Hovedstaden er DI’s største regionale forening med 3.150 medlemsvirksomheder i hovedstadsområdet.

For yderligere oplysninger kontakt chefkonsulent i DI Hovedstaden, Hanne Sundin, tlf: 2215 1332 eller pressekoordinator Lars Bøgeskov, tlf: 3377 4782

Chefkonsulent Hanne M. Sundin
Mail: hasu@di.dk

Adm. koordinator Vinnie Røslau