Ny næstformand i DI Aalborg

Ved en generalforsamling 16. juni blev adm. direktør Franz Cuculiza fra Aage Vestergaard Larsen A/S valgt som næstformand for DI Aalborg. Desuden var der genvalg til formand Peter Rindebæk fra Bladt Industries A/S og næstformand Henrik Hagens A/S fra Hagens Fjedre A/S.

- Franz er en af landets største profiler inden for genanvendelse af plast. Samtidig er han stærkt forankret i sit lokalområde. Blandt andet som formand for Mariagerfjord Erhvervsråd og for CEMTEC og Hydrogen Valley, som arbejder med brint og biogas. Vi får altså et rigtig stærkt kort ind i formandsskabet. Ikke mindst når det gælder vores store ambitioner for nordjysk samarbejde og udvikling på det grønne område, siger Peter Rindebæk.

Franz Cuculiza overtager næstformandsposten fra Morten Haugaard Jacobsen, fhv. regionsdirektør i COWI A/S, som træder ud af bestyrelsen.

Den nye bestyrelse for DI Aalborg:

- COO Peter Rindebæk, Bladt Industries A/S (formand)

- CEO Henrik Hagens, Hagens Fjedre A/S (næstformand)

- Adm. direktør Franz Cuculiza, Aage Vestergaard Larsen A/S (næstformand)

- Lufthavnsdirektør Søren Svendsen, Aalborg Lufthavn amba

- Fabrikschef Jonna Mortensen, Arla Foods amba Akafa