Ny marketingchef skal styrke MENYs position som Danmarks MADmarked
MENY henter ny kapacitet til at lede kædens markedsføring ind i næste fase i strategien om at positionere MENY som Danmarks MADmarked.
MENY får ny marketingchef, der skal hjælpe med at positionere MENY som Danmarks MADmarked.
Rikke Bangild kommer til med en omfattende erfaring fra mere end 20 års arbejde med branding og marketing. Rikke Bangild kommer fra en stilling som senior marketingchef i Kvickly og SuperBrugsen, og hun bringer desuden med sig en stærk baggrund fra Netto, hvor hun var med til at udarbejde og udrulle Netto 3.0-konceptet som international koncept- og marketingchef.
”Vi får en person med en solid ledererfaring og et tværorganisatorisk mindset. Vi glæder os til at byde Rikke Bangild velkommen og få hendes vision for at skabe Danmarks MADmarked. Vi ved, at Rikke har et fantastisk drive og evner at omsætte sin markedsforståelse til en stærk brand- og marketingstrategi,” siger Jesper Bjerring, kommerciel direktør i MENY.
Før Rikke Bangild trådte over tærsklen til detailsiden i 2018, hentede hun erfaring fra leverandørsiden hos virksomheder som blandt andet Unilever og Kellogg.
Rikke Bangild tiltræder den 1. oktober, hvor hun afløser Carsten Kure, som stopper efter 3,5 år på posten.
”Carsten Kure har været en energisk, konstruktiv og god kollega, og et værdsat medlem af kædeledelsen. Vi ønsker ham held og lykke i hans fremtidige virke,” siger Jesper Bjerring.
Kontakter
PRESSEKONTAKTDagrofa Koncernkommunikation
Tlf:72332323presse@dagrofa.dkFølg pressemeddelelser fra Dagrofa ApS
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Dagrofa ApS
Dagrofa køber Aarstiderne A/S - godkendt af Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen10.12.2024 10:45:39 CET | Pressemeddelelse
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen har i dag godkendt Dagrofas køb af Aarstiderne A/S.
Dagrofa vil gro sig større og stærkere for at vinde mere af markedet5.12.2024 11:30:03 CET | Pressemeddelelse
Dagrofa skruer op for ambitionerne med en ny offensiv strategi. Med øget fokus blandt andet på det lokale, på danske kvalitetsvarer og nemme måltidsløsninger har fødevarekoncernen Dagrofa skabt en strategi, der bygger på innovation og fællesskab. Strategien ”Gro’27 – vækst på vores måde” indebærer en investering på mere end 1,3 mia. kr. over de kommende tre år.
SPAR åbner nyt supermarked i Esbjerg2.12.2024 06:30:00 CET | Pressemeddelelse
Den 5. december åbner SPAR et helt nyt supermarked på Strandby Kirkevej. Købmand, Michael Tangaa, inviterer til den officielle åbning af det nye supermarked i Esbjerg Ø. Han vil være borgernes foretrukne supermarked med fokus på nærhed, et bredt udvalg af de varer, kunderne efterspørger, og han vil gøre butikken til et samlingspunkt for beboerne i lokalområdet.
Velkendt ansigt bliver ny købmand i MENY Skanderborg29.11.2024 06:30:00 CET | Pressemeddelelse
Når MENY Skanderborg får ny købmand, er det et velkendt ansigt, der står klar til at tage stafetten videre. Butikschefen Ruhullah Niazi bliver nu officielt købmand, når Peter Palmby rykker videre til nye udfordringer i Grenå.
Stor indsats for sikkerheden sikrer Dagrofa Logistik årets Arbejdsmiljøpris26.11.2024 16:09:29 CET | Pressemeddelelse
Takket være en intensiv og fokuseret indsats, har Dagrofa Logistik reduceret antallet af arbejdsulykker markant de senere år. Det belønner Arbejdsmiljørådet nu med Arbejdsmiljøprisen 2024.
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum