Ny marketingchef skal styrke MENYs position som Danmarks MADmarked

Del

MENY henter ny kapacitet til at lede kædens markedsføring ind i næste fase i strategien om at positionere MENY som Danmarks MADmarked.

MENY får ny marketingchef, der skal hjælpe med at positionere MENY som Danmarks MADmarked.

Rikke Bangild kommer til med en omfattende erfaring fra mere end 20 års arbejde med branding og marketing. Rikke Bangild kommer fra en stilling som senior marketingchef i Kvickly og SuperBrugsen, og hun bringer desuden med sig en stærk baggrund fra Netto, hvor hun var med til at udarbejde og udrulle Netto 3.0-konceptet som international koncept- og marketingchef.

”Vi får en person med en solid ledererfaring og et tværorganisatorisk mindset. Vi glæder os til at byde Rikke Bangild velkommen og få hendes vision for at skabe Danmarks MADmarked. Vi ved, at Rikke har et fantastisk drive og evner at omsætte sin markedsforståelse til en stærk brand- og marketingstrategi,” siger Jesper Bjerring, kommerciel direktør i MENY.

Før Rikke Bangild trådte over tærsklen til detailsiden i 2018, hentede hun erfaring fra leverandørsiden hos virksomheder som blandt andet Unilever og Kellogg.

Rikke Bangild tiltræder den 1. oktober, hvor hun afløser Carsten Kure, som stopper efter 3,5 år på posten.

”Carsten Kure har været en energisk, konstruktiv og god kollega, og et værdsat medlem af kædeledelsen. Vi ønsker ham held og lykke i hans fremtidige virke,” siger Jesper Bjerring.

Kontakter

Følg pressemeddelelser fra Dagrofa ApS

Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.

Flere pressemeddelelser fra Dagrofa ApS

I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.

Besøg vores nyhedsrum
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye