Ny mand i spidsen for produktudvikling i Norlys

Thomas Jensen er ansat som Director for Product Management & Development i Norlys’ energiforretning.

Thomas Jensen er 1. juni tiltrådt som Director for Product Management & Development i Norlys’ energiforretning. Her bliver hans opgave at sikre, at Norlys hele tiden tilbyder relevante løsninger for kunderne, når det gælder blandt andet ladeløsninger samt el- og gasaftaler.

Thomas Jensen kommer med mere end 20 års erfaring inden for produkt- og forretningsudvikling fra blandt andet teknologivirksomheden Terma.

- Thomas’ stærke erfaringsgrundlag på tværs af software, hardware og digitale services skal løfte vores produktudvikling til et nyt niveau, og det er ekstra vigtigt i en tid, hvor kundernes behov udvikler sig hurtigere end nogensinde, siger Mads Brøgger, der er direktør for Norlys’ energidivision.

Thomas Jensen er uddannet ingeniør fra DTU og har derudover en MBA i international ledelse.

- Jeg er rigtig glad for at skulle være med til indfri Norlys’ visioner for den grønne omstilling. Vi har en vigtig samfundsopgave i at finde nye løsninger, der understøtter elektrificeringen af Danmark, og det motiverer mig i dén grad at være en del af, siger Thomas Jensen.

Blå bog Thomas Jensen

- Vice President Product Management hos Terme

- Vice President Application Sales, New Business Sales hos Terma

- Director Business Development, Homeland Security hos Terma

- Vice President & General Manager hos Anritsu

- Uddannet ingeniør (M.Sc.EE) fra DTU samt Executive MBA fra Scandinavian International Management Institute

- 56 år og bor i Aarhus

Norlys er Danmarks største integrerede energi- og telekoncern med ca. 750.000 andelshavere, 1,7 millioner kunderelationer, 3.000 medarbejdere og over 100 år på bagen.

Som andelsejet selskab ligger det dybt i vores DNA at tage ansvar for mere end os selv. Derfor leverer vi ikke bare fremtidssikrede løsninger til danske hjem og virksomheder. Vi arbejder målrettet for grøn og digital omstilling af hele vores samfund. Og brænder for at skabe fremskridt for både mennesker, lokalmiljø og klima.