Ny loyalitetskampagne i føtex, Bilka og Salling giver velvære for alle mærkerne

Sundhed og selvforkælelse er tema for den nye guldmærkekampagne, som rammer føtex, Bilka og Salling den 9. januar 2016. Denne gang kan der samles mærker til bl.a. blodtryksmålere, analysevægte, håndklæder og massageapparater

Et nyt år markerer ofte en ny start, og for mange danskere handler nytårsforsættet om at passe bedre på sig selv og på kroppen gennem en sundere livsstil og mere velvære. Det ønske imødekommer Dansk Supermarked Groups 13. loyalitetskampagne, der rummer forskellige velværeprodukter fra Beurer, ELLE by Beurer og Rosenthal.

Fra den 9. januar 2016 kan danskerne samle guldmærker i føtex, Bilka og Salling opnå store rabatter på blandt andet blodtryksmålere, analysevægte, massageapparater, håndklæder og andre velværeprodukter.

Første kampagne med velværeprodukter

Jakob Nørgaard, der er indkøbschef og ansvarlig for loyalitetskampagner i Dansk Supermarked Group, forventer, at produkterne i kampagnen vil være relevante for rigtig mange.

- Vi tror, at en bred skare af forbrugere vil have interesse i et eller flere af produkterne. Nok er kosmetikspejl og ansigtsbørste primært interessant for kvinder, men blodtryksmåler, termometer, håndklæder og analysevægt er produkter, som vil appellere til en meget bred målgruppe, siger han.

De seneste kampagner har budt på alt fra gryder, bestik og køkkenprodukter til dyrekort og outdoor-udstyr, og det er første gang, at Dansk Supermarked forsøger sig med velværeprodukter.

- For os var det en oplagt idé at introducere en serie produkter, som understøtter øget velvære og en sund livsstil, når nu kampagnen skydes i gang med indgangen af det nye år, siger Jakob Nørgaard.

• Guldmærkekampagnen indeholder velværeprodukter fra Beurer, ELLE by Beurer og Rosenthal
  • Kampagnen starter den 9. januar 2016 og løber til og med den 15. april 2016
  • For hver 50 kr. man køber for i føtex, Bilka, Salling og på www.føtex.dk , www.bilka.dk og www.salling.dk , optjener man 1 guldmærke
  • Fyldte samlekataloger kan indløses til og med den 22. april 2016 i et af føtex, Bilka eller Sallings varehuse