Ny kunderådgiver i Andelskassen i Odense: mennesket kommer først, tallene bagefter

Ann Mie Christensen er ny kunderådgiver i Andelskassen i Odense. I hendes rådgivning har hun fokus på mennesket bag tallene og at komme hele vejen rundt om kundens økonomi.

I Ann Mies rådgivning er der altid en rød tråd, og når hun holder kundemøder, er det vigtigt for hende at komme hele vejen rundt om kundens økonomiske forhold og tale om både bolig, pension, investeringer, drømme for livet m.m. Derfor betyder den personlige relation med kunderne også meget for Ann Mie.

”Det, der driver mig allermest, er at opfylde kundernes drømme, og det gør jeg bedst ved at komme hele vejen rundt om deres økonomi. Jeg motiveres både af at tale med nye kunder, men også de langvarige relationer, hvor man har kendt hinanden i mange år og ved, hvor man har hinanden,” fortæller Ann Mie.

At Ann Mie er en velovervejet person, ser man både i hendes rådgivning, men også i valg af arbejdssted. Med sine 18 års erfaring fra bankverdenen, hvoraf de sidste 13 år har været ved Jyske Bank, var det på tide at prøve noget nyt - og det var ikke tilfældigt, at valget faldt på Andelskassen i Odense.

”I Andelskassen er der den tilgang, at mennesket kommer først, tallene bagefter, hvilket tiltaler mig. Samtidig med at den personlige relation er vigtig, er banken også nytænkende, og det viser sig blandt andet ved, at Andelskassen i Odense ligger i TBT Tower, som er en utraditionel lokation for en bank, og jeg tror på, Andelskassen er fremtidens bank,” siger Ann Mie.

Ann Mie er ægte fynbo og har boet på Fyn det meste af sit liv. Hun bor sammen med sin kæreste og deres to børn på 6 og 9 år i bydelen Dyrup i Odense. I fritiden går hun til koncerter med store musiknavne, og hun er altid at finde til Tinderbox. Hun nyder også gerne roen i sommerhuset på Langeland sammen med familie og venner.

For yderligere oplysninger, kontakt venligst kommunikationskonsulent Maria Bugge på T: 87 99 30 74 eller E: mbm@andelskassen.dk

Danske Andelskassers Bank – i daglig tale Andelskassen – er en børsnoteret bank med hovedkontor i Hammershøj mellem Randers og Viborg. Banken har 19 afdelinger rundt i landet, der betjener både privat- og erhvervskunder. Banken har et lokalt fokus og engagerer sig i sine lokalområder, blandt andet gennem uddeling af priserne ”Sammen kan vi mere” og ”Andelskasseprisen”.