Ny konsulent til Festool på Syd- og Vestsjælland

Den 2. juni startede Søren Hurup, der er bosat uden for Holbæk, som ny konsulent hos Festool Danmark. Han bliver dermed kontaktperson for værktøjsproducentens forhandlere på Syd- og Vestsjælland.

Søren Hurup er ny konsulent hos Festool

Søren Hurup har tidligere arbejdet som ekstern sælger og har som selvstændig drevet et byggemontagefirma, hvor han har været med i mange renoveringsprojekter. Han ser frem til at lære forhandlerne at kende og er topmotiveret for at fortælle om Festool.

”Da jeg første gang købte værktøj fra Festool, fandt jeg med det samme ud af, at det passer perfekt til mig. Det har nemlig lige de ekstra detaljer, som gør en nørdet håndværker som mig varm om hjertet. Det er min ambition at gøre Festools forhandlere i mit område til endnu bedre ambassadører, så de kan motivere kunderne til at tage endnu mere af Festools værktøj ned fra hylderne,” siger Søren Hurup.

Privat bor han med sine to teenagere i et bindingsværkshus med stråtag lidt uden for Holbæk, som han nyder at gå og sætte i stand. Søren Hurup har også en stor interesse for træskibe:

”Når jeg ikke arbejder, vedligeholder jeg et sejlskib, der er lavet at træ. Jeg er nok lidt en træskibstosse, der elsker at gå og nørde med istandsættelse og vedligeholdelse.”

FESTOOL Danmark Aps
Mobil +46 40670 1053
E-mail rikke.geert@festool.com

Andreas Holmelund
Grønbech PR og kommunikation ApS
Mobil +45 2892 0555
E-mail ah@groenbech.com

Søren Hurup er ny konsulent hos Festool

Festools nye skrue-/boremaskiner er alsidige, effektive og fulde af råstyrke17.2.2021 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Festools to nyheder indenfor skrue- og boremaskiner: QUADRIVE TPC og TDC 18/4 er effektive, hårdføre og alsidige. Takket være stor styrke og høje omdrejningstal klarer de også de største belastninger. Håndværkeren kan frit skifte mellem fire gear og får belyst arbejdsområdet med LED-lys. Og takket være Festools unikke KickbackStop-teknik bliver han/hun ikke udsat for pludselige ryk i håndleddet, når maskinen møder modstand.

Med Festool SYS-PowerStation er der strøm på byggepladsen hele dagen16.2.2021 08:00:00 CET | Pressemeddelelse

Nu er det slut med afbrydelser og forsinkelser på byggepladser, fordi der skal findes strømkilder og trækkes kabler, eller der opstår overbelastning i byggestrømfordelerne og problemer med sikringer, der går. Eller generatorer, der skal rigges til. Med den nye SYS-PowerStation fra Festool har håndværkerne altid strøm inden for rækkevidde. Det giver maksimal frihed til at arbejde hvor som helst og når som helst. Plus et renere arbejdsmiljø.

Rullende træværksteder skal få unge til at vælge en karriere som håndværker30.10.2020 11:08:37 CET | Pressemeddelelse

Alt for få unge vælger i dag at tage en træfaglig erhvervsuddannelse. Sådan lyder budskabet i byggebranchen, der sukker efter flere kvalificerede, faglærte håndværkere. Et nyt samarbejde mellem U/NORD – Uddannelser i Nordsjælland, Trælast & byggecenter Johannes Fogs Fond og Festool vil styrke rekrutteringen med projektet ’Woodlab on Wheels.’ Målet er at give flere unge folkeskoleelever i Nordsjælland smag for de træfaglige erhvervsuddannelser og interesse for at arbejde i byggebranchen. Trælast & byggecenter Johannes Fogs Fond er hovedsponsor på projektet, mens Festool sponserer el-værktøjer til projektet.

Ny langhalssliber revolutionerer væg- og loftslibning1.7.2020 14:11:34 CEST | Pressemeddelelse

Indbygget LED-lys opdager med det samme ujævnheder under slibning og sikrer det perfekte resultat. En forbedret sugefunktion får sliberen til at suge sig mere fast på væg eller loft, hvilket giver mindre belastning på arme og ryg. Og så reduceres mængden af sundhedsskadeligt støv. Der er fordele på stribe for malere, pladetømrere og alle andre, der arbejder med renoveringshåndværk, når Festool til september 2020 lancerer en ny langhalssliber til vægge og loft.