Ny kønsneutral duftserie rammer de danske hylder

Ny duftserie hylder diversitet og det stigende fokus på kønsneutrale produkter i skønhedsindustrien.
HERBARIUM er en del af FRAMAs ‘St. Pauls Apothecary Collection’, som er en linje af hudpleje- og duftprodukter fra 2016.

Traditionelt set er skønhedsprodukter blevet produceret og markedsført specifikt til enten kvinder eller mænd. Nu befinder vi os i en tid, hvor vi ser flere og flere virksomheder omfavne et fælles publikum bestående af alle køn. Særligt på duftmarkedet bliver produkterne fortsat mere og mere kønsneutrale.

FRAMA har netop lanceret en ny duftprofil, HERBARIUM, der hylder mangfoldighed og kønsneutralitet.

ST. PAULS APOTHECARY COLLECTION

Produkterne i St. Pauls Apothecary Collection bliver hverken begrænset af eller markedsført til kun én specifik kønsidentitet. Denne kollektion nægter at tilslutte sig begrænsende standarder, men bygger i stedet på etik og inklusion.

Hvert produkt er skabt med naturlige omhyggeligt udvalgte ingredienser og lavet med æteriske olier, der giver en ren, forfriskende og distinkt duft, som hjælper med at genoprette hudens balance.

Fra produktingredienserne til emballagen er St. Pauls Apothecary Collection et højdepunkt i FRAMAs kønsneutrale tilgang.

HERBARIUM

HERBARIUM hylder Apothecary Collections originale koncept – at fremstille behagelige og naturlige dufte, der er rodfæstet i forestillinger om nysgerrighed og opdagelse.

HERBARIUM er skabt til at legemliggøre den beroligende essens af vild flora, og har en frisk og samtidig opløftende duft med en balsamisk undertone. Duften har rige noter af træ samt lyse citrusnoter, som straks leder tankerne hen på en gåtur gennem botaniske haver, hvor duften af ​​blomster og vildt græs altid er til stede.

Med udgangspunkt i en palet af nuancerede naturlige ingredienser, oplyser HERBARIUM vejen til wellness, med en duft der både er frodig og dekadent. Duften byder på toner af appelsin, rose, enebær og ho-træ – et højt træ der stammer fra Asien, som er evigt grøn med en udbredt krone lavet af blanke, lysegrønne aromatiske blade.

APOTHECARY

Hos FRAMA er APOTHECARY signaturduften i vores produkter til hænder, krop og hår. APOTHECARY har noter af sandeltræ, cedertræ og ylang ylang, som giver en forfriskende aroma med en beroligende effekt.

Inspireret af St. Pauls Apotek, et historisk apotek, der blev etableret i København i 1878, og som i dag er hjemsted for FRAMAs hovedkvarter og Studio Store, er APOTHECARY-duften gennemsyret af fortidens drømme.

PARFUMER OG DUFT TIL HJEMMET

St. Pauls Apothecarys parfumer er fremstillet i Italien med nøje udvalgte ingredienser og er subtile, kønsneutrale dufte, der er inspireret af rejser, natur og opdagelse. Hver duft er knyttet til et bestemt sted med en unik karakter og historie, alt fra Koreas gamle fyrreskove til det historiske gran panel på St. Pauls apotek i København.

OM FRAMA

FRAMA er et tværfagligt brand, der omfatter livsstilsprodukter, boligartikler, interiør og meningsfulde designløsninger. Vi forhandler møbler og belysning samt dufte og hudpleje, der inspirerer sanserne og opmuntrer til mindfulness. Med vægt på naturlige materialer, simpel geometri og kompromisløs kvalitet hylder vores arbejde håndværket og forbinder det fantasifulde med det praktiske, hvilket resulterer i en unik, varm og ærlig æstetik.

Företag ökar engagemanget hos nyanställda med onboarding-kit31.1.2024 17:19:40 CET | Pressemeddelelse

Du har förmodligen hört det gamla ordspråket att du bara får en chans att göra ett första intryck. Onboarding är introduktionen av ditt företags nya tillskott som allt för ofta får för lite uppmärksamhet. Du behöver välkomna dina nya medarbetare på allra bästa sätt! Hur då kanske du undrar nu? Jo, med en ordentlig introduktion av företaget, tjänsten, kollegorna – och så med ett riktigt bjussigt onboarding-kit såklart!