Ny kønsneutral duftserie rammer de danske hylder

Traditionelt set er skønhedsprodukter blevet produceret og markedsført specifikt til enten kvinder eller mænd. Nu befinder vi os i en tid, hvor vi ser flere og flere virksomheder omfavne et fælles publikum bestående af alle køn. Særligt på duftmarkedet bliver produkterne fortsat mere og mere kønsneutrale.
FRAMA har netop lanceret en ny duftprofil, HERBARIUM, der hylder mangfoldighed og kønsneutralitet.
ST. PAULS APOTHECARY COLLECTION
HERBARIUM er en del af FRAMAs ‘St. Pauls Apothecary Collection’, som er en linje af hudpleje- og duftprodukter fra 2016.
Produkterne i St. Pauls Apothecary Collection bliver hverken begrænset af eller markedsført til kun én specifik kønsidentitet. Denne kollektion nægter at tilslutte sig begrænsende standarder, men bygger i stedet på etik og inklusion.
Hvert produkt er skabt med naturlige omhyggeligt udvalgte ingredienser og lavet med æteriske olier, der giver en ren, forfriskende og distinkt duft, som hjælper med at genoprette hudens balance.
Fra produktingredienserne til emballagen er St. Pauls Apothecary Collection et højdepunkt i FRAMAs kønsneutrale tilgang.
HERBARIUM
HERBARIUM hylder Apothecary Collections originale koncept – at fremstille behagelige og naturlige dufte, der er rodfæstet i forestillinger om nysgerrighed og opdagelse.
HERBARIUM er skabt til at legemliggøre den beroligende essens af vild flora, og har en frisk og samtidig opløftende duft med en balsamisk undertone. Duften har rige noter af træ samt lyse citrusnoter, som straks leder tankerne hen på en gåtur gennem botaniske haver, hvor duften af blomster og vildt græs altid er til stede.
Med udgangspunkt i en palet af nuancerede naturlige ingredienser, oplyser HERBARIUM vejen til wellness, med en duft der både er frodig og dekadent. Duften byder på toner af appelsin, rose, enebær og ho-træ – et højt træ der stammer fra Asien, som er evigt grøn med en udbredt krone lavet af blanke, lysegrønne aromatiske blade.
APOTHECARY
Hos FRAMA er APOTHECARY signaturduften i vores produkter til hænder, krop og hår. APOTHECARY har noter af sandeltræ, cedertræ og ylang ylang, som giver en forfriskende aroma med en beroligende effekt.
Inspireret af St. Pauls Apotek, et historisk apotek, der blev etableret i København i 1878, og som i dag er hjemsted for FRAMAs hovedkvarter og Studio Store, er APOTHECARY-duften gennemsyret af fortidens drømme.
PARFUMER OG DUFT TIL HJEMMET
St. Pauls Apothecarys parfumer er fremstillet i Italien med nøje udvalgte ingredienser og er subtile, kønsneutrale dufte, der er inspireret af rejser, natur og opdagelse. Hver duft er knyttet til et bestemt sted med en unik karakter og historie, alt fra Koreas gamle fyrreskove til det historiske gran panel på St. Pauls apotek i København.
Nøgleord
Kontakter
Teodora KolchagovaHead of PR & CommunicationsFRAMA
Tlf:+45 31 50 85 04tk@framacph.comBilleder

Information om Bonzer
OM FRAMA
FRAMA er et tværfagligt brand, der omfatter livsstilsprodukter, boligartikler, interiør og meningsfulde designløsninger. Vi forhandler møbler og belysning samt dufte og hudpleje, der inspirerer sanserne og opmuntrer til mindfulness. Med vægt på naturlige materialer, simpel geometri og kompromisløs kvalitet hylder vores arbejde håndværket og forbinder det fantasifulde med det praktiske, hvilket resulterer i en unik, varm og ærlig æstetik.
Følg pressemeddelelser fra Bonzer
Skriv dig op her, og modtag pressemeddelelser på e-mail. Indtast din e-mail, klik på abonner, og følg instruktionerne i den udsendte e-mail.
Flere pressemeddelelser fra Bonzer
Hvor sund er din kommune? Ny kortlægning viser store geografiske forskelle i sundhed – og det forværres af “absurd” politik12.9.2025 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse
Ny kortlægning afslører markante forskelle i danskernes fysiske aktivitet på tværs af bopæl samt indkomst- og uddannelsesniveau. Tallene viser, at næsten 6 ud af 10 danskere ikke opfylder WHO's anbefalinger til fysisk aktivitet, og ny “absurd” politik frygtes at forværre tilstanden.
Udrulning af fibernet: Så langt er hver enkelt kommune nået11.9.2025 07:05:00 CEST | Pressemeddelelse
Mange danske bopæle, sommerhuse og virksomheder har efterhånden fået adgang til lynhurtigt fibernet. Få kommuner er nået helt op på 100% dækning, mens andre stadig sakker bagud. Se fordelingen her.
Kundetilfredshed blandt pensionsmæglere: Söderberg & Partners er øverst på listen4.9.2025 11:04:41 CEST | Pressemeddelelse
Pensionsmægleren Söderberg & Partners har de mest tilfredse kunder i Danmark, viser ny undersøgelse foretaget af det uvildige analysehus Aalund. Det er særligt den personlige rådgivning, kunderne lægger vægt på.
Db Journey Partners with Bonzer to Fuel Global Expansion Through SEO19.8.2025 10:00:00 CEST | Press release
Db Journey, the celebrated Scandinavian company specializing in bags and adventure gear, today announced a strategic partnership with the SEO agency Bonzer. This collaboration is designed to maximize the brand's global reach and strengthen its market position in key segments, including backpacks, luggage, skiing, and more adventure equipment. This partnership highlights the next phase in Db Journey's digital evolution, building on recent momentum fueled by strategic investments from high-profile figures like international football star Erling Haaland. The collaboration will have a broad search focus, with a key emphasis on markets in Scandinavia, Germany, and North America, where the brand's core customer base currently is. "We are very much looking forward to increasing our awareness in our global markets and doing it through search," says Oscar Risberg, Head of Digital Marketing for Db Journey. "We're excited to join forces with Bonzer and together help bring information and products
Db Journey inngår partnerskap med Bonzer for å drive frem global ekspansjon gjennom SEO19.8.2025 09:45:00 CEST | Pressemeddelelse
Db Journey, tidligere kjent som Douchebag, det anerkjente skandinaviske selskapet som spesialiserer seg på bager, kofferter og reiseutstyr, kunngjorde i dag et strategisk partnerskap med SEO-byrået Bonzer. Samarbeidet er utformet for å maksimere merkevarens globale rekkevidde og styrke markedsposisjonen i viktige segmenter, inkludert ryggsekker, bagasje, skiutstyr og annet utstyr for reise og aktivitet. Dette partnerskapet markerer neste fase i Db Journeys digitale utvikling, og bygger videre på deres nylige momentum drevet av strategiske investeringer fra profilerte personer som den internasjonale fotballstjernen Erling Haaland. Samarbeidet vil ha et bredt organisk søkefokus, med hovedvekt på markedene i Skandinavia, Tyskland og Nord-Amerika, hvor merkevaren i dag har sin hovedtyngde. «Vi ser veldig frem til å øke bevisstheten vår i de globale markedene, og å gjøre det gjennom organisk søk», sier Oscar Risberg, Head of Digital Marketing i Db Journey. «Vi er glade for å slå oss sammen
I vores nyhedsrum kan du læse alle vores pressemeddelelser, tilgå materiale i form af billeder og dokumenter samt finde vores kontaktoplysninger.
Besøg vores nyhedsrum