Ny kommerciel chef i Irma

Hun skal stå i spidsen for en meget omfattende fornyelse af den københavnske kvalitetskæde med 500 nye varer over de kommende fem år

Cathrine Holmegaard Aarup, 43 år, er ny kommerciel chef for Irma.

Hun kommer fra et job som ansvarlig for detailsalg i Løgismose A/S, hvor hun har været siden 2018. Før da var hun i 10 år i verdens største spiritusfirma, Diageo, og tidligere i analysevirksomheden The Nielsen Company.

I Irma får hun ansvaret for udviklingen af sortimentet, partnerskaber med nyskabende leverandører og kampagnemix over for kunderne.

”Med Cathrine på holdet får vi en kollega, der har et stærkt analytisk fundament, en skarp kommerciel sans og en stor kærlighed til kvalitetsfødevarer,” siger kædedirektør Jan Larsen, Irma.

I Irmas strategi frem mod 2025 er den ambitiøse plan at gennemføre en meget omfattende fornyelse af sortimentet med over 500 nye Irma-varer over de kommende fem år. Ikke mindst på økologi, hvor Irma har som mål at blive den første supermarkedskæde i verden med en økologi-andel over 50 procent.

Cathrine Holmegaard Aarup er begyndt i Irma i dag, 17. januar.

Yderligere information:

Kædedirektør Jan Larsen, Irma, 5219 7683

Kommerciel chef Cathrine Holmegaard Aarup, 2677 7407

Dagli´Brugsen byder nye kunder velkomne med dialekt og kendt influencer i nyt kommunikationsunivers20.5.2022 06:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Danmarks største kæde af nærbutikker, Dagli´Brugsen, har premiere på et nyt kommunikationsunivers og helt nye medievalg. Det sker for at kommunikere klarere og konkret til kunder i de mange lokalsamfund, hvor Dagli´Brugsen er et naturligt mødested. Det nye pay-off for kæden hedder ”Langt fra byen, tæt på hinanden.” ”Det skal tydeliggøre vores strategi, der handler om, at vi vil være med gøre de steder, hvor vi har butikker, til et godt sted at bo. Med vores kommunikation vil vi gøre det tydeligere for kunderne, hvad de kan forvente af os,” siger kædedirektør Maria Beck-Tange. ”Nærhed og fællesskab er nøgleord for os. Og det er det også for den voksende gruppe af yngre familier, der i disse år flytter fra de større byer og ud i de mindre lokalsamfund. Med det nye kommunikationsunivers vil vi vise, at de kan forvente at møde nogle mere personlige, mere lokale butikker, end de måske er vant til. Samtidig handler det også om at understrege det unikke i vores butikker for de kunder, som all

Coop åbner klima-laboratorie i Aarhus10.5.2022 15:53:54 CEST | Pressemeddelelse

Kvickly i Bruuns Galleri i Aarhus bliver til Klima Kvickly. Her vil Coop over det næste år teste, hvordan kunderne kan guides til at handle ind med fokus på bedre klimavalg. Hvordan kan man træffe klimabevidste valg i sit forbrug af dagligvarer? Klimaaftrykket fra danskernes madforbrug er stort, og det er en bunden opgave at få det reduceret. Landbruget, producenterne og leverandørerne kan gøre meget, men en stor del af reduktionen i klimaaftrykket fra maden, vi spiser, skal komme fra ændrede forbrugsvaner. For at blive klogere på hvad der skal til for at hjælpe de bedre klimavaner på vej, lancerer Coop nu et klima-laboratorie. Uden at fjerne varer fra sortimentet eller ændre på priserne vil Coop over det kommende år udvikle, teste og implementere klimarettede tiltag og løsninger, som skal guide og inspirere til at træffe bedre klimavalg. Klima-laboratoriet etableres i Kvickly i Bruuns Galleri. Varehuset omdøbes til ’Klima Kvickly’, og skal være et klima-laboratorie, hvor Coop vil udvi

I dag kl. 13: Coop åbner Danmarks første klimasupermarked i Aarhus10.5.2022 07:30:00 CEST | Pressemeddelelse

Coop inviterer til åbning af Klima Kvickly Coop vi inviterer til åbning af Danmarks første klimasupermarked, nemlig Klima Kvickly i Bruuns Galleri i Aarhus, som skal fungere som et klima-laboratorium, hvor man tester nye måder at hjælpe forbrugerne til mere klimavenlige valg i hverdagen i dag tirsdag 10. maj kl. 13-15. Program: 13:00 Velkommen 13:15 Smag på klimatapas tilberedt af kokken Claus Holm 13:30: Koncerndirektør Per Thau, Coop: Derfor åbner Coop Klima Kvickly Ansvarlighedsdirektør Signe D. Frese: Det vil vi opnå med projektet 13:55 Sådan ser det nye Klima Kvickly ud Tilmelding og yderligere information: Informationsdirektør Jens Juul Nielsen, 5159 4468/ jens.juul.nielsen@coop.dk